Все більше сумчан стають користувачами електронних сервісів та послуг для платників податків.
Про це повідомляють у Головному управлінні ДФС у Сумській області.
Окрім того, що Електронний кабінет дає можливість платнику не відвідувати особисто органи державної фіскальної служби, але й забезпечує повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності та інших документів відповідно до вимог чинного законодавства.
Найчастіше платники користуються сервісами систем електронного адміністрування податку на додану вартість та реалізації пального (перегляд проведених операцій в системі та отримання інформації про рух коштів на електронному рахунку), листуються з органами ДФС, дізнаються про стан розрахунків з бюджетом (сплата податків, зборів, платежів для фізичних осіб та перегляд даних щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки).
Популярні також серед сумських платників і такі послуги: отримання інформації з реєстрів ДФС в режимі он-лайн (дані про взяття на облік платників податків, реєстр страхувальників, реєстр платників єдиного податку, дані реєстру платників ПДВ, дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, інформація про РРО, інформація про книги ОРО, реєстр неприбуткових підприємств та організацій, реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами).
Окрім того, для інформаційної підтримки та допомоги суб'єктам господарювання функціонує call – центр ДФС.