В Агенції промоції «Суми» представили перші результати реалізації екскурсійного аудіопроекту «Архітектурна спадщина міста Суми», ініційованого міською радою.
Над унікальним проектом, який стартував торік, спільно працюють Агенція промоції «Суми» та фахівці Сумського педуніверситету.
За словами директора установи Людмили ФЕСЕНКО, проект є комплексним та включає у себе кілька етапів. Його мета – ознайомити жителів та гостей міста з історією, культурою та архітектурними особливостями Сум, а також сприяння вихованню відповідальності за збереження його культурної спадщини.
Ідея полягає у створені аудіоматеріалів, які будуть доступними при зчитуванні спеціальних QR-кодів, розміщених на інформаційних табличках на об’єктах архітектурної, історико-культурної спадщини нашого міста. Таким чином, усі охочі зможуть дізнатися про історію та особливості сумських пам’яток. До того ж, інформація буде представлена українською та англійською мовами на вибір.
Усього у переліку – до 50 будівель, споруд, пам’яток та цікавинок Сум. Наразі, створено аудіоматеріали для 16 об’єктів. Крім того, підготовлено дві відеопрезентації та видано тематичні буклет і мапу.
Викладач педуніверситету Олександр КОВАЛЕНКО розповів про хід роботи над проектом, розробкою екскурсійного маршруту та підбором достовірних і цікавих краєзнавчих матеріалів про об’єкти сумської спадщини.
Додамо, що виготовлення інформаційних табличок та їх розміщення буде профінансовано у рамках громадського (партиципаторного) бюджету.
Проект реалізовуватимуть впродовж поточного року.