Надрукувати
Перегляди: 1324

Фінансовий і соціальний стан Сум (6 – 13 лютого 2017 року).

Бюджет

Станом на 10 лютого до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 118,9 млн грн. (9,1 % до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становила 27,7 млн грн.

Сума перевиконання за розписом – 12,5 млн грн.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшились на 39 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 4,4 млн грн. (6,3 % до плану на рік), що на 1,8 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 727,4 тис. грн. (191,5 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 0,1 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів; 718 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 0,1 тис. грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 9,2 тис. грн. – кошти від продажу земельних ділянок.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 209,3 млн грн. (86,6 % до плану на січень-лютий за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів не надходило.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 13 лютого від оренди комунального майна надійшло 1,7 млн грн. (9,9 % плану на рік).

Земельного податку з початку року отримано 3,7 млн грн. (7,3 % плану на рік), орендної плати – 9,1 млн грн. (7,9 %).

Від продажу земельних ділянок – 9,3 тис. грн. (0,9 %).

Кошти від відчуження комунального майна та продажу земельних ділянок не надходили.

Заборгованість із заробітної плати

З початку лютого заборгованість із заробітної плати зменшилась на 12,7 млн грн. за рахунок часткових виплат у ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 11,3 млн грн., ПАТ «Центролит» – 623,3 тис. грн., ТОВ «Маш-Сервіс» – 351,8 тис. грн., ТОВ Професійний футбольний клуб «Суми» – 256,4 тис. грн., ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» –124,4 тис. грн. (борги виникли на 1 лютого в сумі 215,0 тис. грн. в зв’язку з нерозрахуванням ПАТ «СМНВО» за промислові гази).

Станом на 13 лютого сума загального боргу складає 91,4 млн грн.

Його накопичили 28 підприємств: вісім – економічно активні (61,4 млн грн.), дев’ять– підприємства-банкрути (28,9 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,1 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 67,1 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 64,6 %), 31,6 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 27,4 %), 1,3 % – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилось на світ 39 дітей (за попередній тиждень – 35): хлопчиків –19, дівчаток – 20.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 501 особа проти 354.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 271 (переломи – 76, травми зв’язок – 53, рани – 41, вивихи – сім, інше – 94).

Вуличних травм – 210 (переломи – 68, травми зв’язок – 43, рани – 20, вивихи – чотири, інше – 75). Виробничих – чотири, дорожньо-транспортних – одна, інших – 15.

До міської дитячої клінічної лікарні Святої Зінаїди госпіталізували трьох дітей із побутовими отруєннями: двоє – невідомими речовинами, одна – алкоголем. У задовільному стані їх уже виписали додому.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 12 переселенців із Донецької та Луганської областей: дев’ятеро дорослих (восьмеро – щодо лікування, один – за медоглядом) та троє дітей (всі – з приводу лікування).

Медичної допомоги потребували й 22 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО.

Зареєстрували три телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

До пунктів обігріву, що створені у лікувально-профілактичних закладах (усього таких 16) протягом тижня звернулись 47 осіб (із 10 грудня – 233 особи). Випадків обмороження не фіксували.

Освіта

Заклади освіти працювали відповідно до плану роботи.

Тривала реєстрація на зовнішнє незалежне оцінювання. Пункти реєстрації знаходяться на базі вищих навчальних закладів міста. Детальну інформацією можна знайти на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

Відбулись наради з директорами шкіл та завідувачами дошкільних навчальних закладів з актуальних питань функціонування галузі.

Учні навчальних закладів міста взяли участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій.

З метою формування екологічної культури школярів, для учнів 5-9 класів провели міський конкурс творчих робіт «Розкажу вам екоказку». Перше місце посіли представники школи № 10.

На базі Центру науково-технічної творчості молоді відбулася VІ міська виставка-конкурс декоративно-ужиткового мистецтва «Паперові дива». Учні шкіл та вихованці позашкільних навчальних закладів подали на розгляд журі 207 робіт. Перші місця посіли представники шкіл № 6, № 9, № 10, № 17, № 18, № 20, № 22, № 23, № 26, № 27, № 29, спеціальної школи, навчально-виховного комплексу № 37, Центру науково-технічної творчості молоді.

Студенти СумДУ продовжували збір даних для підготовки експрес-аудитів технічного стану будівель дитячих садків № 2, № 7, № 14, № 21, № 22, № 23.

У школах і садочках провели моніторинг температурного режиму.

Захворюваності дітей на грип та ГРВІ у школах становила 8,4 %, у дитячих садках – 7,2 %.

Відбулось 11 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів із міського бюджету у лютому виділили 1,1 млн грн.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 3 по 9 лютого у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 208 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 10 лютого перебували на обліку, складала 2474 особи, із них 1973 (80 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 667 одиниць: для робітників – 379, службовців – 253, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 35. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило чотири особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 238 трудових договорів (укладених до 1 січня.2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 617 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 262.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру шістьох осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 32 особи з числа зареєстрованих безробітних: 24 працювали у КП «Зелене будівництво», Всі працювали в КП «Зелене будівництво», восьмеро – у департаменті соціального захисту населення.