Надрукувати
Перегляди: 1135

Фінансовий і соціальний стан Сум (27 лютого – 6 березня 2017 року).

Бюджет

Станом на 1 березня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 195,7 млн грн. (15 % до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становила 21,5 млн грн.

Сума перевиконання за розписом – 22,2 млн грн.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшились на 50,3 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 10,5 млн грн. (14,8 % до плану на рік), що на 0,7 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 0,9 млн грн. (162,3 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 0,2 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів; 870,9 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 27,7 тис. грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 14,3 тис. грн. – кошти від продажу земельних ділянок.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 405,8 млн грн. (102,6 % до плану на січень-лютий за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів не надходило.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 6 березня від оренди комунального майна надійшло 3,2 млн грн. (19 % плану на рік).

Земельного податку з початку року отримано 8,1 млн грн. (15,8 % плану на рік), орендної плати – 17,8 млн грн. (15,4 %).

Від продажу земельних ділянок – 14,3 тис. грн. (1,3 %).

Кошти від відчуження комунального майна та продажу земельних ділянок не надходили.

Заборгованість із заробітної плати

Впродовж минулого місяця було погашено 22,2 млн грн. заборгованості із заробітної плати. Проте 6 підприємствами не виплачено 22,6 млн грн. нарахованої заробітної плати за січень 2017 року: ПАТ «Сумське машинобудівне науково - виробниче об’єднання» (21, 6 млн. грн.), ТОВ «Маш - Сервіс» (638,4 тис. грн.), ТОВ «Сумське машинобудівне науково - виробниче об’єднання» ( 170 тис. грн.).

Станом на 1 березня сума загального боргу складає 100,4 млн грн.

Його накопичили 25 підприємств: 6 – економічно активні (70,4 млн грн.), 8 – підприємства-банкрути (28,8 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,1 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 70,2 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 68,4 %), 28,7 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 24,9 %), 1,1 % – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилось на світ 31 дитина (за попередній тиждень – 38): хлопчиків –19, дівчаток – 12.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 311 осіб проти 424.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 207 (переломи – 57, травми зв’язок – 34, рани – 42, вивихи – 8, інше – 66).

Вуличних травм – 85 (переломи – 28, травми зв’язок – 17, рани – 12, вивихи – 1, інше – 27). Вуличних травм, пов’язаних із нерівностями тротуарів – 8.

Виробничих – одна, дорожньо-транспортних – три, спортивних – дві, інших – 35.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 8 переселенців із Донецької та Луганської областей: 6 дорослих (5 – щодо амбулаторного та 1 щодо стаціонарного лікування) та 2 (1 - з приводу амбулаторного та 1 з приводу стаціонарного лікування).

Медичної допомоги потребували й 20 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО.

Зареєстрували 5 телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

До пунктів обігріву, що створені у лікувально-профілактичних закладах (усього таких 16) протягом тижня звернулись 12 осіб (із 10 грудня – 329 осіб). Лікувались 12 осіб з обмороженням, 1 – із загальним переохолодженням.

Освіта

У закладах освіти міста тривав навчально-виховний процес.

Учителі та інструктори з фізичного виховання, учителі основ здоров’я, педагоги, відповідальні за впровадження здоров’язбережувальних технологій взяли участь у школі «Педагогіка здоров’я» з теми «Упровадження фітнес-технологій у навчально-виховний процес».

Підведено підсумки ХІІ міського конкурсу ораторського мистецтва. Серед 19 шкіл міста, які взяли участь у конкурсі, найкращим визнано учня школи № 25.

На базі Олександрівської гімназії проведено семінар-практикум «Сучасний навчальний кабінет фізики як умова забезпечення якісної природничої освіти». Учителі ознайомилися з новим Типовим переліком засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів фізики.

У міському етапі обласної виставки-огляду кращих методичних розробок педагогів дитячих садків переможцем визнано систему роботи вихователя ДНЗ № 8.

Проведено 12 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу, зокрема, майстер-класи для різних категорій педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів.

Директори шкіл №№ 4, 10, 25 взяли участь у І Міжнародному освітньому форумі, який відбувся в Харкові 2-3 березня.

Працював Телефон довіри для населення.

Розпочала роботу постійно діюча комісія з питань перевірки організації харчування дітей у навчальних закладах м. Суми.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів у лютому виділено 29,7 млн грн.

Ринок праці

За період 24 лютого по 2 березня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 229 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 3 березня перебували на обліку, складала 2482 особи, із них 2085 (84 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 707 одиниць: для робітників – 381, службовців – 287, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 39. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило чотири особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 354 трудових договорів (укладених до 1 січня.2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1031 особу, з них зареєстрованих безробітних – 427.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 22 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 59 осіб з числа зареєстрованих безробітних: 49 працювали у КП «Зелене будівництво», Всі працювали в КП «Зелене будівництво», 10 – у департаменті соціального захисту населення.