На сьогодні на порталі Пенсійного фонду України зареєстровано понад 40 тисяч користувачів — сумчан та мешканців Сумського району.
Про це повідомляю у Сумському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області.
Найбільшу зацікавленість до електронного сервісу виявляють люди похилого віку, адже зовсім не обов'язково їхати до територіального управління Фонду.
Активними користувачами веб-порталу є й працюючі громадяни міста. Вони можуть дізнатись, яку заробітну плату офіційно нараховує роботодавець та чи зараховується страховий стаж в повному обсязі.
На сьогодні завдяки порталу електронних послуг можна одержати відповідь на ці та багато інших запитань.
Таким чином, як показує досвід, портал - це дуже зручно, особливо, коли не всі страхувальники оформлюють працівників легально та мають місце випадки виплати заробітної плати «в конвертах».
У Сумському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області звертають увагу на те, що, починаючи з 1 січня 2016 року, дані персоніфікованого обліку мають вирішальну роль при призначенні пенсії застрахованій особі.
Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально.
Оновлений веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України запрацював із листопада 2016 року. Розширені функції веб-порталу електронних послуг шляхом збільшення можливостей дистанційного доступу громадян до послуг, що надаються органами Фонду.
Користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатися такими електронним послугами:
- отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;
- здійснювати контроль за даними, що надходять в систему персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
- отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів), щодо суми призначеної пенсії з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії;
- подавати заяву-запит на попереднє замовлення паперових документів, зокрема виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків із ПФУ (для страхувальників);
- подавати скарги до органів Фонду;
- подавати заяви про призначення пенсії.
Записатися на прийом до фахівців Фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування.
У разі відсутності електронного цифрового підпису, для того, щоб стати користувачем електронних послуг, достатньо один раз звернутися до Сумського об’єднаного управлiння Пенсiйного фонду України Сумської області за адресою: вул. С.Бандери, 43, каб. 21-23 iз заявою (за наявності паспорта та ідентифікаційного номеру) та отримати персональний реєстраційний код доступу до веб – порталу.