002.jpg
Сайт працює в тестовому режимі

Фінансовий і соціальний стан Сум (13 - 20 березня 2017 року).
Бюджет

Станом на 17 березня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 249,2 млн грн. (19,1 % до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становила 22,4 млн грн.

Сума перевиконання за розписом – 25 млн грн.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшились на 72,6 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 10,9 млн грн. (15,5 % до плану на рік), що на 1,1 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 1,3 млн грн. (186 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 0,2 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів; 014,7 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 278,9 тис. грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 14,3 тис. грн. – кошти від продажу земельних ділянок.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 516,8 млн грн. (98,2 % до плану на січень-березень за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів не надходило.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 17 березня від оренди комунального майна надійшло 3,5 млн грн. (20,3 % плану на рік).

Земельного податку з початку року отримано 9,2 млн грн. (17,9 % плану на рік), орендної плати – 19,4 млн грн. (16,8 %).

Від продажу земельних ділянок – 14,2 тис. грн. (1,3 %).

Від відчуження комунального майна - 276,3 тис. грн. (27,6 %).

Заборгованість із заробітної плати

Впродовж тижня заборгованість по заробітній платі зменшилась на 156,3 тис грн. за рахунок її погашення в ТОВ «Технолог» (68,8 тис. грн.), часткових виплат у ПАТ виробничо - енергетична компанія «Сумигазмаш» (50 тис. грн.) та ТОВ «Маш - Сервіс» (37,5 тис. грн.).

Станом на 20 березня сума загального боргу складає 83,7 млн грн.

Його накопичили 22 підприємства: 3 - економічно активні ( 53,7 млн грн.), 8 -підприємствам-банкрути (28,9 млн грн.), 11 - економічно неактивних (1,1 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 64,1 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 62,8 %), 34,5 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 28,4 %), 1,3 % – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилось на світ 41 дитина (за попередній тиждень – 33): хлопчиків –21, дівчаток – 206.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм: 327 осіб проти 315.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 203 (переломи – 50, травми зв’язок – 50, рани – 50, вивихи – 3, інше – 50).

Вуличних травм – 109 (переломи – 27, травми зв’язок – 18, рани – 24, вивихи – 2, інше – 38). Вуличних травм, пов’язаних із нерівностями тротуарів – 8.

Дорожньо-транспортних – 2, інших – 13.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 14 переселенців із Донецької та Луганської областей: 7 дорослих (6 осіб – на амбулаторне лікування та 1 особа – на стаціонарне лікування) та 7 дітей (2 - на амбулаторне лікування та 5 – на стаціонарне лікування).

За минулий тиждень до ЛПЗ міста звернулося 14 осіб – переселенців з Донецької та Луганської областей. В тому числі 7 дорослих: 6 - на амбулаторне лікування та 1 на стаціонарне. Звернулось 7 дітей: 2 - на амбулаторне лікування, 5 – на стаціонарне.

Медичної допомоги потребували 19 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО,1 з яких лікувався стаціонарно.

Зареєстрували 3 телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Протягом тижня до міської дитячої клінічної лікарні поступило 6 дітей з отруєннями: 2 підлітка з отруєнням алкоголем та його сурогатом, 3 дитини з отруєннями препаратами побутової хімії, 1 дитина з отруєнням чадним газом. Після надання невідкладної допомоги 5 дітей у задовільному стані виписані додому, дитина, що отруїлась чадним газом, переведена до неврологічного відділення.

Освіта

У закладах освіти міста тривав навчально-виховний процес.

Учні шкіл №№ 7, 10 та гімназії № 1 взяли участь у п’ятому студентсько-учнівському круглому столі на тему «Права людини: міжнародний та національний вимір».

На базі гімназії № 1 організовано майстер-клас і методичну майстерню для учителів хімії. Педагоги міста мали можливість ознайомитися з підручниками за новою програмою з хімії.

Відбулася зустріч з автором підручників, кандидатом хімічних наук Харківського національного університету ім. Каразіна Олексієм Владиславовичем Григоровичем.

Проведено семінар для вчителів біології «Біологічна освіта в сучасній українській школі» за участю Шаламова Р.В., учасника польсько-українського проекту «Нова українська школа».

Юні вокалісти зі шкіл №№ 7, 10, 13, 15, 17, 24, 25, 29, Палацу дітей та юнацтва і Центру науково-технічної творчості молоді змагалися у обласному етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» в номінації «Вокальне мистецтво».

Ринок праці

За період з 9 по 16 березня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 199 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 17 березня перебували на обліку, складала 2462 особи, із них 2080 (85 %) отримували допомогу з безробіття.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які перебувають на обліку станом на 17 березня 2017 року складає 2462 особи; із них отримують допомогу по безробіттю – 2080 осіб (85%).

Актуальна база вакансій налічувала 729 одиниць: для робітників – 392, службовців – 295, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 42. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило чотири особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 382 трудових договори (укладених до 1 січня 2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1227 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 525.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 25 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 69 осіб з числа зареєстрованих безробітних: 55 працювали у КП «Зелене будівництво», 14 – у департаменті соціального захисту населення.