007.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (27 березня – 3 квітня 2017 року).

Бюджет

Станом на 31 березня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 294,7 млн грн. (22 % до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становила 26,2 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 28 млн грн.; акцизний податок – 2,4 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 0,6 млн грн.;
податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 1,7 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 11,2 млн грн., в тому числі: акцизний податок – 5,1 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 2,6 млн грн.; податок на доходи фізичних осіб – 2,4 млн грн.; єдиний податок –– 2,2 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшились на 73,3 млн гривень.

Із загальної суми надходжень з початку року 57,4 % (169,1 млн грн.) становить податок на доходи фізичних осіб; 13,8 % (40,7 млн грн.) – єдиний податок; 13,7 % (40,4 млн грн.) – земельний податок та орендна плата; 10,1 % акцизний податок (29,8 млн грн.); 1,8 % (5,2 млн грн.) – плата за розміщення тимчасово вільних коштів; 1,2 % (3,5 млн грн.) – плата за оренду комунального майна; 1, % (3 млн грн.) – плата за надання адміністративних послуг.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 11,6 млн грн. (16,5 % до плану на рік), що на 1,8 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 2 млн грн. (236 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 0,4 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів; 1,1 млн грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 865,5 тис. грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 20,3 тис. грн. – кошти від продажу земельних ділянок.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 521,2 млн грн. (98,6 % до плану на січень-березень за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів не надходило.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 31 березня від оренди комунального майна надійшло 4,9 млн грн. (29,1 % плану на рік).

Земельного податку з початку року отримано 12,8 млн грн. (25,2 % плану на рік), орендної плати – 27,5 млн грн. (23,8 %).

Від продажу земельних ділянок – 20,3 тис. грн. (1,9 %), від відчуження комунального майна – 862,9 тис. грн. (86,3 %).

Заборгованість із заробітної плати

Станом на 1 квітня сума загального боргу склала 108,5 млн грн.

Його накопичили 24 підприємства: п’ять – економічно активні (78,6 млн грн.), вісім – підприємства-банкрути (28,8 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,1 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 72,4 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 70,5 %), 26,5 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 23,1 %, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 2,3 %), 1,1 % – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилось на світ 27 дітей (за попередній тиждень – 26): хлопчиків –11, дівчаток – 16.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 310 осіб проти 266.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 215 (переломи – 44, травми зв’язок – 51, рани – 55, вивихи – 13, інше – 52).

Вуличних травм – 85 (переломи – 25, травми зв’язок – 19, рани – 23, вивихи – сім, інше – 11). Виробничих – одна, дорожньо-транспортних – три, інших – шість.

До міської дитячої клінічної лікарні Святої Зінаїди госпіталізували одну дитину з отруєнням медикаментозним засобом. Після надання невідкладної допомоги у задовільному стані її виписано додому.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 17 переселенців із Донецької та Луганської областей: 14 дорослих (11 – щодо лікування, троє – за медоглядом) та троє дітей (всі –з приводу лікування).

Медичної допомоги потребували й дев’ятеро військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО.

Зареєстрували п’ять телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Освіта

На базі вищих навчальних закладів міста 1 квітня проведено пробне зовнішнє незалежне оцінювання з української мови та літератури (зареєстровано 1030 учнів шкіл міста).

Відбувся ІІ (міський) етап олімпіади з англійської мови серед учнів 4-х класів навчальних закладів.

За результатами VII Всеукраїнського конкурсу на кращий веб-сайт навчального закладу Сумський дошкільний навчальний заклад № 28 визнано одним з найкращих.

Дитячий садок № 28 став переможцем міського огляду-конкурсу логопедичних кабінетів дошкільних навчальних закладів.

Вихованці школи № 29, Палацу дітей та юнацтва, Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді вибороли п’ять перших місць в обласному конкурсі творчо обдарованих дітей та підлітків «Чарівні барви Сумщини».

Учні шкіл № 29, № 7 посіли призові місця в обласному етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» в номінації «Художнє виконавство» – «Акорди Сумщини».

На базі школи № 10 організовано міський географічний конкурс «Еверест», де найкращою виявилася команда Олександрівської гімназії.

Вихованці Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді та школи № 10 посіли І місце у міському етапі обласного екологічного форуму «Природа – національне багатство України».

У міській акції «Чисте місто – справа кожного», проведеної у рамках міського освітнього проекту «Екологічний марафон», І місце посіла школа № 6.

Учні шкіл та вихованці позашкільних навчальних закладів змагалися у міському етапі Всеукраїнської краєзнавчої експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна». Переможцями стали вихованці шкіл № 6, № 15, Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді.

Обдаровані діти та їхні наставники із навчальних закладів № 4, № 8, № 9, № 19, № 24, № 26 опанували основи техніки «Батік по-холодному» під час майстер-класу у рамках міської виставки-конкурсу дитячої та педагогічної творчості «Учитель-учень».

Відбулась міська виставка-конкурс дитячої та педагогічної творчості «Учитель-учень», організовано майстер-клас «Крапковий живопис».

Проведено міські етапи Всеукраїнської виставки-конкурсу технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість тобі, Україно!», Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!», обласного конкурсу дитячих малюнків «Україна – європейська держава».

У закладах освіти відбувся інформаційний день на тему «Українська революція 1917-1921 років як вершина національно-визвольної боротьби у відродженні української нації».

На базі школи № 23 проведено засідання дискусійного клубу директорів загальноосвітніх навчальних закладів «Нова українська школа».
Лідери учнівського самоврядування навчальних закладів міста взяли участь у міському етапі обласного конкурсу «Кращий лідер року».

Учителі української мови та літератури були задіяні у практичному тренінгу «Використання хмарних сервісів Microsoft Offise 365 для організації дистанційного навчання», що відбувся за участі засновника Центру нової освіти Івана Іванова. Учасники отримали сертифікати від Центру нової освіти та Microsoft.

Проведено 17 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Упродовж робочого тижня навчальними закладами прибрано сміття, опале листя та гілля у кількості 62,3 м3. В очищенні міста взяло участь понад 2300 осіб.

Відповідно до розпорядження міського голови продовжувалась робота постійної комісії з перевірки організації харчування дітей у закладах освіти міста. Перевірено дошкільні заклади № 19, № 27.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період 24 по 30 березня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 161 особа.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 31 березня перебували на обліку, складала 2463 особи, із них 2082 (85 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 795 одиниць: для робітників – 451, службовців – 279, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 65. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 417 трудових договорів (укладених до 1 січня 2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1434 особи, з них зареєстрованих безробітних – 618.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 32 особи.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 75 осіб з числа зареєстрованих безробітних: 61 працювала у КП «Зелене будівництво», 14 – у департаменті соціального захисту населення.