002.jpg

У департаменті соціального захисту населення звітують про стан роботи зі зверненнями громадян протягом I кварталу поточного року.

Тут наголошують, що оперативне реагування на звернення громадян, цілеспрямоване розв’язання їхніх обґрунтованих вимог – це пріоритетні завдання департаменту.

Так, аналіз динаміки надходжень звернень громадян протягом І кварталу 2017 року свідчить про збільшення їх кількості у порівнянні з І кварталом 2016 року. Загальна кількість звернень в департаменті протягом звітного періоду складає 1102 звернення, що більше на 434 або на 65%. Із них, 191 – це письмові звернення та 911 - усні (звернення на «Урядовий контактний центр», Сумський обласний контактний центр, на особистому прийомі у керівників області та міста, а також у керівників департаменту).

У порівнянні з відповідним періодом 2016 року серед письмових звернень збільшилась кількість на 49 (на 35%).

Як і в минулому році найменш захищені категорії населення, зокрема інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів турбують питання надання матеріальної допомоги (50 звернень) та оформлення житлової субсидії (73 звернення, що більше на 59% ніж у І кварталі 2016 року).

Найбільшу частку серед усних звернень мають питання оформлення субсидій – 630 (69% від загальної кількості усних звернень), призначення та виплати державної соціальної допомоги – 96 (менше на 19% ніж у І кварталі минулого року), надання матеріальної допомоги – 38 (більше на 46% ніж у І кварталі минулого року), забезпечення санаторно-курортним лікуванням, виплати допомоги на дітей, визначення соціального статусу та одержання пільг – по 4 звернення.

Департаментом розглянуто 29 звернень громадян, що звернулися до Сумського обласного контактного центру та 329 звернень на «Урядовий контактний центр» (менше на 32 звернення або на 32,5%).

Звернення, що надходять до департаменту, уважно розглядаються, викладені факти ретельно перевіряються. На всі звернення надаються обґрунтовані відповіді у передбачений законодавством строк, в яких роз’яснюються положення чинного законодавства, право громадян на звернення за захистом своїх прав і законних інтересів до суду.

Директором департаменту під особистий контроль взято розгляд одного звернення від інваліда Великої Вітчизняної війни. Звернень від Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати-героїня» до департаменту не надходило.

Враховуючи вимоги сучасності та стрімкий розвиток новітніх технологій, популярним стає такий вид звернень як «електронне звернення». Звернення громадян через офіційну електронну пошту департаменту є досить зручним для мешканців міста, так як вони мають можливість звернутись дистанційно в будь-який час зі зручного для них місця (зареєстровано 8 таких звернень).

З метою налагодження ефективного зворотного зв’язку з мешканцями міста та задля зняття соціальної напруги серед населення постійно проводиться роз’яснювальна робота з актуальних питань праці та соціального захисту. Так, розміщено 241 інформаційний матеріал через мережу Інтернет, в друкованих засобах масової інформації. Здійснено 6 виступів на телебаченні, проведено 1 засідання «круглого столу». Проведено 40 зустрічей в установах, організаціях, підприємствах міста та за місцем проживання громадян, керівним складом департаменту проведено 13 виїзних прийомів.

Продовжено роботу двох консультативних пунктів з питань призначення субсидії (розташовані у центральних районах міста), на яких роз’яснено порядок призначення субсидій 1251 громадянину та прийнято 976 комплектів документів.

Загалом кількість громадян, прийнятих департаментом у І кварталі 2017 року склала 42 973 особи.

З понеділка по четвер працюють з 8:00 до 18:00 (у п’ятницю до 17:00) без перерви на обід «гарячі» телефонні лінії, на які мешканці міста мають можливість звернутися, поставити питання та отримати консультації стосовно порядку призначення житлових субсидій та усіх видів соціальної допомоги. Додатково щосуботи з 8:00 до 12:00працює «гаряча» телефонна лінія, де надаються консультації керівним складом департаменту.

Продовжує роботу «мобільний соціальний офіс», який здійснює прийом мешканців міста за місцем проживання. У І кварталі 2017 року відбулося 3 виїзди, під час яких прийнято 65 громадян.