0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (17 – 24 квітня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 359,6 млн грн. (27,6 % до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 40,6 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 34,3 млн грн.; акцизний податок – 8 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 8,2 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 0,9 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 2,2 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 5,5 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшились на 98,2 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 17,5 млн грн. (24,7 % до плану на рік), що на 1,3 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 2,1 млн грн. що вдвічі більше від планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 597,8 млн грн. (97 % до плану на січень-квітень за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів не надходило.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 21 квітня від оренди комунального майна надійшло 5,3 млн грн. (31,4 % плану на рік).

Земельного податку з початку року отримано 13,6 млн грн. (26,7 % плану на рік), орендної плати – 29,3 млн грн. (25,4 %).

Від продажу земельних ділянок – 20,3 тис. грн. (1,9 %), від відчуження комунального майна – 1 млн грн. (101 %).

Заборгованість із заробітної плати

Протягом тижня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 101,3 тис. грн. за рахунок часткових виплат у ТОВ «Маш-Сервіс» (97,3 тис. грн.) та ТОВ «Сумиспортінвест» (4 тис. гривень).

Станом на 24 квітня сума загального боргу склала 93,1 млн грн.

Його накопичили 23 підприємства: п’ять – економічно активні (63,1 млн грн.), вісім – підприємства-банкрути (28,9 млн грн.), 10 – економічно неактивні (1,1 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 67,8 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 66,6 %), 31 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 27 %, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 2 %), 1,2 % – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилось на світ 33 дітей (за попередній тиждень – 33): хлопчиків – 13, дівчаток – 20.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 310 осіб проти 352.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 191 (переломи – 52, травми зв’язок – 47, рани – 39, вивихи – 12, інше – 41).

Вуличних травм – 92 (переломи – 34, травми зв’язок – 13, рани – 16, вивихи – шість, інше – 23). Виробничих – дві, дорожньо-транспортних – дві, інших – 23.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 10 переселенців із Донецької та Луганської областей: всі – дорослі (з приводу лікування).

Медичної допомоги потребували й де’ятеро військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО.

Зареєстрували три телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Освіта

Заклади освіти міста здійснювали навчально-виховний процес відповідно до запланованих заходів.

У дошкільних і середніх навчальних закладах відбулись Дні відкритих дверей. Педагоги продемонстрували батькам вихованців дитсадків успіхи та досягнення дітей. Члени родин стали активними учасниками майстер-класів. Всі охочі мали змогу ознайомитися з територією дошкільних закладів, кабінетами, груповими кімнатами, умовами та режимом перебування дітей в дитячих садках. Для гостей навчальних закладів були організовані виставки, розважальні заходи. У школах міста проведено відкриті уроки, презентації закладів, зустрічі з представниками охорони здоров’я, поліції.

Збірна команда дівчат посіла ІІ місце у ХХV обласних спортивних іграх школярів з футзалу.

Команда учнів Олександрівської гімназії взяла участь у зональних змаганнях фізкультурно-патріотичного фестивалю «Козацький гарт».

Учні шкіл міста були задіяні у міському етапі ХХV спортивних ігор школярів з легкої атлетики.

У І етапі Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» призові місця за учителями шкіл № 3, № 8, № 25.

На базі Палацу дітей та юнацтва відбулась міська виставка-конкурс дитячої та педагогічної творчості «Учитель-учень». Перемогу у творчому змаганні здобули 23 педагоги та 28 дітей.

Збірна команда шкіл представляла місто у ІІІ Всеукраїнському турнірі юних філософів та релігієзнавців, який проходив у Чернігові.

У гімназії № 1 відбувся Всеукраїнський турнір юних журналістів, на який прибули 23 команди.

Учні школи № 30 посіли І місце у міському етапі природничо-математичного конкурсу «Совенятко»

Учні 8-11-х класів взяли участь у конкурсі на кращу творчу письмову роботу з англійської мови, який проходив на базі СумДПУ ім А. С. Макаренка.

Проведено нараду і майстер-клас для директорів загальноосвітніх навчальних закладів по використанню інтерактивної дошки в навчально-виховному процесі. Програмою передбачено презентація інтерактивної дошки intboard, програмове забезпечення TouchBoard.

Тривала реалізація проекту із залученню іноземного експерта в галузі «Освіта» у рамках участі міської ради у німецькій програмі SES (Служба Старших Експертів).
Відбулось 10 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

У зв’язку з погіршенням погодних умов у навчальних закладах 18-19 квітня було ввімкнено систему опалення будівель. За даними постійного моніторингу температура у приміщенях відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 14 по 20 квітня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 159 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 21 квітня перебували на обліку, складала 2378 осіб, із них 1979 (83 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 892 одиниці: для робітників – 501, службовців – 311, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 80. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 472 трудові договори (укладені до 1 січня 2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1841особу, з них зареєстрованих безробітних – 810.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 37 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 129 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 86 працювала у КП «Зелене будівництво», 20 – у департаменті соціального захисту населення, 23 – у КП «Спеціалізований комбінат».