001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (6 – 12 червня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 549 млн грн. (42,1 % до плану на рік).
Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 21,3 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 25,6 млн грн.; акцизний податок – 10,1 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 4,5 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 19,3 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 10,5 млн грн.; єдиний податок – 6,5 млн грн., плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 5,6 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшилися на 132,2 млн гривень.
До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 30,6 млн грн. (43,4 % до плану на рік), що на 3,1 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 2,7 млн грн. що у 1,8 раза більше від планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 744,7 млн грн. (94,4 % до плану на січень-червень за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів надійшло 0,2 млн гривень.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 9 червня від оренди комунального майна надійшло 8,2 млн грн. (48 % плану на рік).

Земельного податку з початку року отримано 22,1 млн грн. (43,3 % плану на рік), орендної плати – 46,3 млн грн. (40 %).

Від продажу земельних ділянок – 321,7 тис. грн. (29,6 %), від відчуження комунального майна – 1,1 млн грн. (112,5 %).

Заборгованість із заробітної плати

З початку червня заборгованість по заробітній платі зменшилась на 84,6 тис. грн. за рахунок часткових виплат у ТОВ «Маш - Сервіс» (64,6 тис. грн.), ПВКМП «НАСА» (20 тис. грн.).

Станом на 12 червня сума загального боргу склала 102,1 млн грн.

Його накопичили 23 підприємства: п’ять – економічно активні (72,5 млн грн.), вісім – підприємства-банкрути – (28,5 млн грн.), 10 – економічно неактивні (1,1 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 71 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 69,8 %), 27,9 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 24,7%, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 1,9 %), 1,1 % – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилось на світ 33 дитини (за попередній тиждень – 28): хлопчиків – 17, дівчаток – 16.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилася: 398 особи проти 374.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 226 (переломи – 54, травми зв’язок – 41, рани – 74, вивихи – 9, інше – 48).

Вуличних травм – 144 (переломи – 55, травми зв’язок – 30, рани – 25, вивихи – чотири, інше – 4), виробничих – одна, дорожньо-транспортних – дві, спортивних – одна, вуличних травм, пов’язаних з нерівностями тротуарів – сім, інших – 24.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 12 переселенців із Донецької та Луганської областей: 10 дорослих (7 - на амбулаторне лікування, 3 – направлені на стаціонарне лікування) та 2 дитини направлена на стаціонарне лікування. Одна переселенка із АРК звернулась щодо амбулаторного лікування.

Медичної допомоги потребували й 9 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО, двоє з яких лікувалися стаціонарно.

Зареєстрували п’ять телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Освіта

У 24 школах продовжувалася робота мовних таборів із залученням вчителів іноземних мов, студентів та волонтерів. У всіх пришкільних таборах щодня проводилися «хвилини спілкування іноземною мовою».

На харчування дітей в пришкільних, профільних таборах з денним перебуванням, дитячих закладах праці та відпочинку виділено з міського бюджету 939540 грн.

Заклади освіти міста були активно задіяні у програмі заходів до Днів сталої енергії в м. Суми.

За підсумками навчального року тривали співбесіди із керівниками шкіл та позашкільних закладів міста.

Під час зустрічі із заступниками директорів підбито підсумки методичної роботи в навчальних закладах за 2016-2017 н. р., визначено пріоритетні напрями роботи в наступному році, проаналізовано найвищі досягнення педагогічних колективів.

На базі конгрес-центру СумДУ учні 8-10 класів ЗНЗ були задіяні у роботі англомовного літнього табору «Світ на долоні» для підвищення рівня володіння англійською мовою та поширення знань про традиції та культуру Японії, а також Дня кар’єри, де дискутували з теми «Чи є місце молоді України в європейському просторі».

З учнями шкіл №№ 7, 8, 25, 26, 29 проведено екскурсії до захисної споруди цивільного захисту з метою формування в учнів навичок дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

Підведено підсумки міського освітнього екологічного проекту «Енергозбереження – вимога часу», в якому брали участь 13 навчальних закладів. Переможцями визнано учнів шкіл № 10,18,22.

Учні 5-11-х класів шкіл міста взяли участь у міських акціях «Посади своє дерево», «Чиста річка – чиста совість». Здійснена практична робота з оздоровлення (відновлення) водних ресурсів та зелених насаджень.

На базі школи № 2 члени шкільних євроклубів взяли участь в англомовному заході «Being Green» за участю волонтерів ЄС.

Для завгоспів та заступників директорів проведений тренінг щодо впровадження програми по використанню енергоресурсів «УМУНІ»

Проведено 5 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Працює Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 2 по 8 червня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 150 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 9 червня перебували на обліку, складала 2250 осіб, із них 1849 (82 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 946 одиниць: для робітників – 540, службовців – 298 , осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 108. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 630 трудових договорів (укладені до 1 січня 2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 2563 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1120.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 55 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 291 особу із числа зареєстрованих безробітних: 162 працювали у КП «Зелене будівництво», 99 – у департаменті соціального захисту населення, 30 – у КП «Спеціалізований комбінат».