003.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (12-19 червня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 562,3 млн грн. (43,1 % до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 29,8 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 28,9 млн грн.; акцизний податок – 11,7 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 6,4 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 10,8 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 5,9 млн грн.; єдиний податок – 6,7 млн грн., плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 5,2 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшилися на 140,3 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 31,9 млн грн. (45,2 % до плану на рік), що на 4,3 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 3,9 млн грн. що у 2,5 раза більше від планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 788,4 млн грн. (98,9 % до плану на січень-червень за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів надійшло 0,2 млн гривень.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 15 червня від оренди комунального майна надійшло 8,3 млн грн. (49 % плану на рік).

Земельного податку з початку року отримано 22,3 млн грн. (43,7 % плану на рік), орендної плати – 46,9 млн грн. (40,6 %).

Від продажу земельних ділянок – 321,7 тис. грн. (29,6 %), від відчуження комунального майна – 1,1 млн грн. (112,5 %).

Заборгованість із заробітної плати

Протягом тижня заборгованість по заробітній платі зменшилась на 55,5 тис. грн. за рахунок часткових виплат у ТОВ «Маш - Сервіс» (7 тис. грн.), ПВКМП «НАСА» (48,5 тис. грн.).

Станом на 19 червня сума загального боргу склала 102 млн грн.

Його накопичили 22 підприємства: п’ять – економічно активні (72,5 млн грн.), сім – підприємства-банкрути – (28,4 млн грн.), 10 – економічно неактивні (1,1 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 71 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 69,8 %), 27,8 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 24,7%, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 1,9 %), 1,2 % – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилось на світ 39 дітей (за попередній тиждень – 33): хлопчиків – 13, дівчаток – 26.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилася: 417 осіб проти 398.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 226 (переломи – 50, травми зв’язок – 59, рани – 76, вивихи – 11, інше – 39).

Вуличних травм – 151 (переломи – 42, травми зв’язок – 23, рани – 38, вивихи – п’ять, інше – 43), виробничих – чотири, дорожньо-транспортних – три, спортивних – одна, вуличних травм, пов’язаних з нерівностями тротуарів – вісім, інших – 23.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 19 переселенців із Донецької та Луганської областей: 18 дорослих (12 - на амбулаторне лікування, п’ять – направлені на стаціонарне лікування, одна – на медичний огляд) та одна дитина направлена на стаціонарне лікування.

Медичної допомоги потребували й 14 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО, троє з яких лікувалися стаціонарно.
Зареєстрували три телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Освіта

Забезпечено проведення зовнішнього незалежного оцінювання з географії, фізики, хімії. За попередніми результатами три учні Олександрівської гімназії, один учень школи № 1 отримали по 200 балів з математики та англійської мови.

У навчальних закладах завершили роботу 58 таборів з денним перебуванням. У них відпочило 5580 дітей.

На харчування дітей виділено з міського бюджету 939540 грн.

Працювало 24 мовні табори з залученням до роботи вчителів іноземних мов, студентів та волонтерів.

Відповідно до планів роботи таборів з денним перебуванням було організовано різноманітну дозвіллєву діяльність дітей.

Проводилися заходи патріотичного спрямування, присвячені державним, народним святам, історичним та пам’ятним датам, організовані зустрічі з учасниками антитерористичної операції.

Всього на І зміну на оздоровлення направлено 110 дітей.

У таборі «Сонячний» організовано відпочинок шести дітей учасників АТО та чотирьох дітей пільгових категорій; у таборі «Чайка» оздоровлюється три дитини пільгових категорій, одна дитина-інвалід.

Для оздоровлення дітей учасників АТО та пільгових категорій у табір «Зоряний» КП «Шляхребуд» направлено 96 дітей, із них 57 дітей учасників АТО та одна дитина, батько якої загинув у зоні проведення антитерористичної операції, 38 дітей пільгових категорій.

З педагогічними працівниками організовано п’ять заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів.

Проведено наради із заступниками директорів з господарської діяльності та завідувачами господарства з питань здійснення капітальних ремонтів; дотримання лімітів та раціонального споживання енергоресурсів навчальними закладами. Проводиться робота по підготовці до осінньо-зимового періоду. Згідно розроблених заходів по підготовці до нового опалювального періоду 2017-2018 років навчальними закладами міста проводиться повірка лічильників обліку енергоносіїв, манометрів, термометрів, перезарядка та придбання вогнегасників.

Відповідно до «Програми енергозбереження» у закладах освіти проводяться роботи по заміні вікон на енергозберігаючі, утеплення зовнішніх стін. З метою економії витрат теплової енергії та створення комфортних умов у закладах буде проводитись встановлення обладнання погодозалежного регулювання теплоносія.

Станом на 15 червня року завершені капітальні ремонти у семи навчальних закладів. Розпочаті роботи у сорока восьми закладах.

Працює Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 8 по 15 червня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 173 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 16 червня перебували на обліку, складала 2233 особи, із них 1849 (83 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1010 одиниць: для робітників – 574, службовців – 312 , осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 124. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 639 трудових договорів (укладені до 1 січня 2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 2674 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1171.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 64 особи.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 293 особи із числа зареєстрованих безробітних: 162 працювали у КП «Зелене будівництво», 100 – у департаменті соціального захисту населення, 31 – у КП «Спеціалізований комбінат».