006.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (26 червня – 3 липня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 595,5 млн грн. (45,7% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 40 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 31,7 млн грн.; акцизний податок – 14 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 8,1 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 12,2 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 12,5 млн грн.; єдиний податок – 7,1 млн грн., плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 4,4 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшилися на 140,2 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 32,1 млн грн. (45,5% до плану на рік), що на 4,4 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 4 млн грн. що у 2,4 раза більше від планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 791,9 млн грн. (96,4% до плану на січень-червень за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів надійшло 0,2 млн гривень.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 29 червня від оренди комунального майна надійшло 9,8 млн грн. (57,5% плану на рік).

Земельного податку з початку року отримано 23,5 млн грн. (46,1% плану на рік), орендної плати – 49,6 млн грн. (42,9%).

Від продажу земельних ділянок – 321,7 тис. грн. (29,6%), від відчуження комунального майна – 1,2 млн грн. (122,3%).

Заборгованість із заробітної плати

У порівнянні з червнем заборгованість по заробітній платі збільшилась на 11,4 млн грн. Збільшення боргів у червні відбулося у ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (на 11 млн грн.), ТОВ «Маш-Сервіс» (297,6 тис. грн.), Сумському коледжі економіки і торгівлі (на 122,6 тис. грн.), ТОВ «Сумиспортінвест» (27,4 тис. грн.), ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (62,9 тис. грн.)

Станом на 1 липня сума загального боргу склала 113,6 млн грн.

Його накопичили 22 підприємства: п’ять – економічно активні (84 млн грн.), сім – підприємства-банкрути – (28,4 млн грн.), 10 – економічно неактивні (1,1 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 74% – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 72,4%), 25% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 22,2%, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 1,7%), 1,6% – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилось на світ 38 дітей (за попередній тиждень – 36): хлопчиків – 18, дівчаток – 20.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 414 осіб проти 407.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 226 (переломи – 51, травми зв’язок – 44, рани – 65, вивихи – 8, інше – 58).

Вуличних травм – 168 (переломи – 54, травми зв’язок – 34, рани – 32, вивихи – чотири, інше – 44), дорожньо-транспортних – одна, спортивних – дві, вуличних травм, пов’язаних з нерівностями тротуарів – сім, інших – 17.

До відділення інтенсивної терапії та реанімації міської дитячої клінічної лікарні Святої Зінаїди госпіталізовано двоє підлітків, 14 і 17 років, з гострим отруєнням алкоголем. Наразі у задовільному стані діти виписані додому.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись сім переселенців із Донецької та Луганської областей. Всі дорослі: (чотири - на амбулаторне лікування, троє – на медичний огляд).

Медичної допомоги потребували й 16 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО, четверо з яких лікувалися стаціонарно.

Зареєстрували три телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Освіта

Працівники галузі «Освіта» взяли участь у загальноміських заходах до Дня Конституції України. Учні, члени шкільних євроклубів, та педагоги навчальних закладів №12, №17, №22, №23, №29 стали учасниками урочистої ходи з прапорами Євросоюзу та України.

У дошкільних закладах тривав оздоровлення дітей. Проводилися повітряні, сонячні, водні загартувальні процедури, фізкультурно-оздоровчі заходи (ходьба босоніж, оздоровчий біг, обтирання сухою рукавичкою, точковий масаж, миття ніг прохолодною водою, прогулянки босоніж по вологому піску, траві), екскурсійні програми.

У позаміських таборах оздоровлювалося 166 дітей пільгових категорій.

Керівники професійно-технічних навчальних закладів прозвітували перед батьківською громадськістю про результати роботи у 2016-2017 навчальному році.

Представники Інформаційно-методичного центру, гімназії № 1, навчально-виховного комплексу № 41 взяли участь у ІІ Міжнародній літній школі «Розвиток академічної мобільності педагогічних, науково-педагогічних працівників та керівників навчальних закладів у Європейському освітньому просторі – крок до євроінтеграційного розвитку», яка відбулася у м. Ужгород.

Управління освіти і науки здійснювало експертизу робочих навчальних планів, які визначають обсяг навчального типового навантаження на учня у 2017-2018 навчальному році.

Тривала підготовка збірників за результатами навчального року та методичних посібників для педагогічного загалу міста.

Надавалася консультативна допомога педагогічним працівникам та бібліотекарям.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 23 по 29 червня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 75 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 30 червня перебували на обліку, складала 2214 осіб, із них 1867 (84 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1013 одиниць: для робітників – 590, службовців – 315 , осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 108. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 668 трудових договорів (укладених до 1 січня 2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 2805 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1241.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 66 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 314 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 181 працювали у КП «Зелене будівництво», 101 – у департаменті соціального захисту населення, 32 – у КП «Спеціалізований комбінат».