Із липня сумчани можуть надавати показники лічильників холодної води через Viber.
Для цього необхідно завантажити мобільний додаток на смартфон та додати у контакти номери: (050)4078101 або (067)5474446.
У тексті повідомлення потрібно вказати номер особового рахунку або адресу (вулиця, будинок, квартира), прізвище власника та поточні показники.
За наявності декількох приладів обліку холодної води необхідно передавати показники кожного лічильника окремо (ТХ - , КХ - ). Мешканці будинків, які забезпечуються гарячим водопостачанням від відомчих котелень, передають до КП «Міськводоканал» також показники лічильників гарячої води.
Як і раніше, про обсяги спожитої води можна також інформувати:
- за телефонами: 70-01-50, 70-01-51, 70-01-52, 70-01-54, 70-01-56, 70-01-57, 70-01-58. За останніми трьома номерами у неробочий час та по вихідних працює автовідповідач;
- через SMS-повідомленням: (050)3076193, (050)3076397, (067)5482078, (067)548 0175;
- через сайт підприємства www.vodokanal.sumy.ua: за допомогою абонентської форми «Онлайн-відправка показань лічильника» або на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
- передавати особисто до абонентської служби підприємства за адресою: вул. Білопільський шлях, 9 (1-й поверх).
На підприємстві наголошують, що немає потреби передавати показники одразу усіма наявними каналами, достатньо обрати для себе один найбільш зручний спосіб та скористатись ним.
Показники лічильників приймаються щомісяця з 5 по 15 число.