005.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (10 - 17 липня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 669,3 млн грн. (51,3% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 24 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 20 млн грн.; акцизний податок – 14,2 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 6,2 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 21,1 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 17,6 млн грн.; єдиний податок – 7,4 млн грн., плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 7,1 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшилися на 158,3 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 38,4 млн грн. (54,5% до плану на рік), що на 4,5 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 6 млн грн. що у 3,3 раза більше від планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 898,5 млн грн. (96,2% до плану на січень-липень за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів надійшло 0,2 млн гривень.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 13 липня від оренди комунального майна надійшло 10,3 млн грн. (60,8% плану на рік).

Земельного податку з початку року отримано 26,7 млн грн. (52,3% плану на рік), орендної плати – 55,7 млн грн. (48,2%).

Від продажу земельних ділянок – 893,2 тис. грн. (82,1%), від відчуження комунального майна – 1,6 млн грн. (157,4%).

Заборгованість із заробітної плати

З початку липня заборгованість по заробітній платі зменшилась на 13,1 млн грн. за рахунок погашення боргів у філіях ДП «Сумський облавтодор» (290,1 тис. грн., часткових виплат у ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (12 млн грн.), ТОВ «Маш-Сервіс» (790,5 тис. грн.) та інших.

Станом на 17 липня сума загального боргу склала 100 млн грн.

Його накопичили 22 підприємства: п’ять – економічно активні (70,4 млн грн.), вісім – підприємства-банкрути – (29 млн грн.), дев’ять– економічно неактивні (594,1 тис. грн.).

Питома вага заборгованості – 70,4% – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 68,6%), 29% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 25,3%, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 1,9%), 1,8% – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилось на світ 37 дітей (за попередній тиждень – 32): хлопчиків – 23, дівчаток – 14.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 372 осіб проти 439.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 208 (переломи – 45, травми зв’язок – 31, рани – 64, вивихи – 10, інше – 58).

Вуличних травм – 140 (переломи – 48, травми зв’язок – 23, рани – 30, вивихи – вісім, інше – 31), дорожньо-транспортних – три, вуличних травм, пов’язаних з нерівностями тротуарів – десять, інших – 21.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 15 переселенців із Донецької та Луганської областей. У тому числі 12 дорослих: 11 - на амбулаторне лікування, один – на медичний огляд та три дитини лікувалися амбулаторно.

Медичної допомоги потребували й вісім військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО, троє з яких лікувалися стаціонарно.

За минулий тиждень до лікувально-профілактичних закладів м.Суми за медичною допомогою звернулося 8 військовослужбовців, що знаходилися у зоні АТО, 3 з яких лікувалися стаціонарно.

Зареєстрували три телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Освіта

Працівники галузі взяли участь у заходах з відкриття Президентом пам’ятного знаку «Козацький хрест борцям за волю України».

Адміністрації шкіл міста були задіяні у форумі «Googlе: «цифрове перетворення Сумщини».

На ІІ зміну на оздоровлення до позаміських таборів «Чайка» ПАТ «Сумське НВО», «Зоряний» КП «Шляхребуд», «Універ» СумДУ направлено 199 дітей. Із них: 127 учнів, батьки яких беруть, брали участь у проведенні антитерористичної операції, один школяр, батько якого отримав тілесні ушкодження під час участі у

Революції гідності, одина дитина, батько якої є учасником бойових дій в Афганістані, 28 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 19 дітей-інвалідів, 23 дитини із багатодітних та малозабезпечених родин.

Продовжується літній відпочинок дошкільнят. У червні 2017 року оздоровлено 3811 дітей. З міського бюджету спрямовано 81,1 тис. грн. на збагачення раціону харчування малюків фруктами, соками.

У навчально-виховних закладах міста тривають роботи з підготовки до нового навчального року, а саме: промивка системи опалення, опресовка, набивка сальників, побілка та пофарбування теплопунктів, повірка пожежних кранів, перезарядка вогнегасників, повірка теплообчислювачів, повірка витратомірів, повірка манометрів та термометрів, повірка лічильників гарячої та холодної води, повірка лічильників електроенергії, вимірювання контурів заземлення, повірка системи вентиляції та інші види робіт. Загальна сума використаних коштів становить 419337 грн.

Відповідно до програми підвищення енергоефективності в бюджетній сфері міста Суми на 2017-2019 роки продовжується утеплення будівлі
школи № 1 та виконано заміну вікон у школі № 6.

Виконано капітальний ремонт водної рамки ДНЗ № 1, вентиляційної системи ДНЗ № 3, водопровідної та каналізаційної мережі ДНЗ № 5, пральні ДНЗ № 7, системи опалення ДНЗ № 12, харчоблоку ДНЗ № 15, даху та водопровідної системи ДНЗ № 22, даху ДНЗ № 23, приміщень, паркану і покрівлі ДНЗ № 25, покрівлі ДНЗ № 26, покрівлі та системи опалення ДНЗ № 30, водопровідної та каналізаційної систем ДНЗ № 33, водопровідної системи ДНЗ № 36, ремонт туалетних кімнат і будівлі ССШ № 2, вітражів НВК № 41, будівлі Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді. Фактично сплачено за виконання капітальних ремонтів 5431537 грн.

Організована участь вчителів англійської мови у вебінарі «Дискусійний форум у стилі навчання від Британської ради» за участю міжнародних спікерів.

Освітяни міста взяли участь у змаганнях з плавання XIII міжнародної спартакіади вчителів в Республіці Болгарія, яка організована Профспілкою болгарських вчителів, Болгарською федерацією робітників «Спорт і здоров’я» за підтримки Міністерства молоді та спорту. Командою міста виборено одне перше місце, два ІІІ та ІV місця.

Здійснено переклад матеріалів з питань реалізації Плану дій сталого енергетичного розвитку м. Суми до 2025 року для участі в Європейському проекті з енергозбереження.

Здійснено порівняння результатів складання ДПА з річним оцінюванням із базових предметів.

Узагальнено інформацію по передплаті періодичних видань закладами освіти міста на ІІ півріччя 2017 року.

До Департаменту фінансів надана інформація щодо фактичного використання коштів на заробітну плату з нарахуваннями за 2017 рік.

До Фонду соціального страхування підготовлено звіт по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю.

До управління Державної казначейської служби України у м. Сумах Сумської області надано бюджетну та фінансову звітність за ІІ квартал
2017 року.

Через електронну систему ProZorro розпочато закупівлю спортивного інвентарю (мати гімнастичні, борцівські, килими гімнастичні), комп’ютерної техніки, меблів та електротоварів на загальну суму 312288 грн.

Триває підготовка збірників до нового навчального року та методичних посібників для педагогічного загалу міста.

Працює Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 7 по 14 липня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 158 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 14 липня перебували на обліку, складала 2212 осіб, із них 1850 (84 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1024 одиниці: для робітників – 586, службовців – 321 , осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 117. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 701 трудовий договір (укладений до 1 січня 2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3032 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1326.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 74 особи.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 378 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 217 працювали у КП «Зелене будівництво», 117 – у департаменті соціального захисту населення, 42 – у КП «Спеціалізований комбінат», двоє – у Департаменті інфраструктури міста.