005.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (7– 14 серпня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 779,7 млн грн. (58,3% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 36,6 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 28,1 млн грн.; акцизний податок – 19,1 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 5,5 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 18 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 8,1 млн грн.; акцизний податок – 14,7 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 174,6 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 43,7 млн грн. (60,7% до плану на рік), що на 6,6 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7,4 млн грн. що 2,5 раза більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 986 млн грн. (95,2% до плану на січень-серпень за розписом), до Спеціального фонду – 9,8 млн грн. (27,2% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 11 серпня від оренди комунального майна надійшло 11,6 млн грн. (102,6% від планового завдання на вісім місяців). Від відчуження комунального майна – 3 млн грн. (473,5% від планового завдання на вісім місяців).

Станом на 10 серпня на розподільчому рахунку знаходяться кошти від оренди комунального майна в сумі 458,5 тис. грн.

Заборгованість із заробітної плати

З початку серпня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 185,6 тис. грн. за рахунок її погашення у ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» (104 тис. грн.), часткових виплат у ТОВ «Маш-Сервіс» (53,4 тис. грн.) та ПАТ виробничо-енергетична компанія «Сумигазмаш» (28,2 тис. гривень).

Станом на 14 серпня сума загального боргу складає 103,2 млн гривень.

Його накопичили 21 підприємство: чотири – економічно активні (73,4 млн грн.), вісім – підприємства-банкрути (29,3 млн грн.), дев’ять – економічно неактивні (591,4 тис. грн.).

Питома вага заборгованості – 71,1% – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 69,8%), 28,3% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 24,8%, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 1,8%), 0,6% – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилось на світ 36 дітей (за попередній тиждень – 38): хлопчиків – 18, дівчаток – 18.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 475 осіб проти 537.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 251 (переломи – 80, травми зв’язок – 72, рани – 81, вивихи – 10, інше – вісім).

Вуличних травм – 186 (переломи – 39, травми зв’язок – 16, рани – 48, вивихи – чотири, інше – 79). Виробничих – одна, дорожньо-транспортних – три, інших – 34.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 16 переселенців із Донецької та Луганської областей. Всі дорослі, причина звернення – потреба в лікуванні.

Медичної допомоги потребували й 13 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО.

Зареєстрували три телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.
Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні Святої Зінаїди оздоровлено 1000 дітей, з них у стаціонарі – 695, у денних стаціонарах – 305.

Освіта

Завершували перевірку стану підготовки дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів до нового навчального року.

У навчально-виховних закладах міста тривали роботи з підготовки до нового навчального року, а саме: промивка системи опалення, опресовка, набивка сальників, побілка та пофарбування теплопунктів, повірка пожежних кранів, перезарядка вогнегасників, повірка теполобчислювачів, повірка витратомірів, повірка манометрів та термометрів, повірка лічильників гарячої та холодної води, повірка лічильників електроенергії, вимірювання контурів заземлення, повірка системи вентиляції та інші види робіт. Загальна сума використаних коштів становить 965,6 тис грн.

Відповідно до програми підвищення енергоефективності в бюджетній сфері міста Суми на 2017-2019 роки виконали утеплення будівлі
ССШ № 1, заміну вікон у ССШ № 1 та ЗОШ № 6.

Провели капітальний ремонт водної рамки, покрівлі та сходових клітин ДНЗ № 1, туалетних кімнат ДНЗ № 2; вентиляційної системи ДНЗ № 3; водопровідної та каналізаційної мережі ДНЗ № 5; харчоблоку ДНЗ № 6; пральні ДНЗ № 7; пральні ДНЗ № 10; системи опалення ДНЗ № 12; вхідних ганків ДНЗ № 13; харчоблоку ДНЗ № 15 та ДНЗ № 21; даху та водопровідної системи ДНЗ № 22; даху ДНЗ № 23; приміщень, паркану і покрівлі
ДНЗ № 25; покрівлі ДНЗ № 26; пральні ДНЗ № 29; покрівлі та системи опалення та даху ДНЗ № 30; санвузлів ДНЗ № 32; водопровідної та каналізаційної систем ДНЗ № 33; асфальтового покриття ДНЗ № 35; водопровідної системи ДНЗ № 36; харчоблоку ДНЗ № 39; туалетних кімнат та пральні ДНЗ № 40; приміщень ССШ № 1; туалетних кімнат і будівлі школи № 2; будівлі ССШ № 3 та ЗОШ № 4; ремонт приміщень ЗОШ № 19; кабінетів ЗОШ № 21; вітражів та мережі опалення НВК № 41; будівлі Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді та будівлі міжшкільного навчально-виробничого комбінату. Фактично сплачено за виконання капітальних ремонтів 9, 5 млн гривень

Через електронну систему ProZorro розпочали закупівлю текстильних виробів та меблів на загальну суму 290,6 тис. гривень.

За результатами проведеної закупівлі вугілля уклали договір з ТОВ «Укрвтор-Союз» на суму 62,3 тис. гривень.

За результатами навчального року готуються до друку збірники та методичні посібники.

Ринок праці

За період із 4 по 10 серпня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 147 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом 11 серпня перебували на обліку, складала 2158 осіб, із них 1806 (84%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1013 одиниць: для робітників – 576, службовців – 318 , осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 119. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 773 трудові договори, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3410 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1495.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 79 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 446 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 260 працювали у КП «Зелене будівництво», 131 – у департаменті соціального захисту населення, 52 – у КП «Спеціалізований комбінат». Дві – департаменті інфраструктури міста.