Фінансовий і соціальний стан Сум (14 – 21 серпня 2017 року).
Бюджет
До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 805,1 млн грн. (60,1% до плану на рік).
Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 36,6 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 28,3 млн грн.; акцизний податок – 21,6 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 7,1 млн гривень.
Сума недовиконання за розписом – 21,0 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 9,4 млн грн.; акцизний податок – 17,7 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 7 млн гривень.
У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 183,8 млн гривень.
До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 44,4 млн грн. (61,7% до плану на рік), що на 6,9 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.
Надходження до бюджету розвитку склали 7,5 млн грн. що 2,5 раза більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.
Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 999,6 млн грн. (96,5% до плану на січень-серпень за розписом), до Спеціального фонду – 9,8 млн грн. (27,2% до плану за розписом).
Плата за землю та комунальне майно
У серпні від оренди комунального майна надійшло 521,5 тис. грн. (36,7% від планового завдання на місяць). Від відчуження комунального майна – 109 тис. грн. (117,5% від планового завдання на місяць).
З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 12,1 млн грн. (107,2% від планового завдання на вісім місяців), від відчуження комунального майна – 3,1 млн грн. (490,8% від планового завдання на вісім місяців).
Станом на 17 серпня на розподільчому рахунку знаходились кошти від оренди комунального майна в сумі 1,2 млн гривень. З початку року надходження склали:
Заборгованість із заробітної плати
Протягом минулого тижня заборгованість по заробітній платі зменшилась на 182,3 тис. грн. за рахунок часткових виплат ТОВ «Маш-Сервіс» (170,2 тис. грн.) та Сумському коледжі економіки і торгівлі (12,1 тис. грн.).
Станом на 21 серпня сума загального боргу складає 103 млн гривень.
Його накопичило 21 підприємство.
Питома вага заборгованості – 71% – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 70%), 29% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 25%, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 2%).
Охорона здоров'я
У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилась на світ 41 дитина (за попередній тиждень – 36): хлопчиків – 24, дівчаток – 17.
Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 472 особи проти 475.
Ушкоджень, отриманих у побуті – 245 (переломи – 53, травми зв’язок – 44, рани – 91, вивихи –п’ять, інше – 52).
Вуличних травм – 194 (переломи – 72, травми зв’язок – 37, рани – 49, вивихи – вісім, інше – 28). Виробничих – дві, дорожньо-транспортних – шість, інших – 25.
Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 16 переселенців із Донецької та Луганської областей. Всі дорослі, причина звернення – потреба в лікуванні.
Медичної допомоги потребували й 9 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО.
Телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних не зареєстровано.
Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні Святої Зінаїди оздоровлено 1097 дітей, з них у стаціонарі – 754, у денних стаціонарах – 343.
Освіта
У навчально-виховних закладах міста тривали роботи з підготовки до нового навчального року, а саме: промивка системи опалення, опресовка, набивка сальників, побілка та пофарбування теплопунктів, повірка пожежних кранів, перезарядка вогнегасників, повірка теполобчислювачів, повірка витратомірів, повірка манометрів та термометрів, повірка лічильників гарячої та холодної води, повірка лічильників електроенергії, вимірювання контурів заземлення, повірка системи вентиляції та інші види робіт. Загальна сума використаних коштів становить 1,2 млн грн.
Проведено капітальний ремонт: водної рамки, покрівлі та сходових клітин ДНЗ № 1, туалетних кімнат ДНЗ № 2, вентиляційної системи ДНЗ № 3, водопровідної та каналізаційної мережі ДНЗ № 5, харчоблоку ДНЗ № 6, пральні ДНЗ № 7, пральні ДНЗ № 10, системи опалення ДНЗ № 12, вхідних ганків ДНЗ № 13, харчоблоку ДНЗ № 15 та ДНЗ № 21, даху та водопровідної системи ДНЗ № 22, даху ДНЗ № 23, приміщень, паркану і покрівлі ДНЗ № 25, покрівлі ДНЗ № 26, пральні ДНЗ № 29, покрівлі та системи опалення та даху ДНЗ № 30, санвузлів ДНЗ № 32, водопровідної та каналізаційної систем ДНЗ № 33, асфальтового покриття ДНЗ № 35, водопровідної системи ДНЗ № 36, харчоблоку ДНЗ № 39, туалетних кімнат та пральні ДНЗ № 40, приміщень ССШ № 1, туалетних кімнат і будівлі школи № 2, будівлі ССШ № 3 та ЗОШ № 4, фасаду ЗОШ № 6, туалетів ССШ № 10, ремонт приміщень ЗОШ № 19, кабінетів ЗОШ № 21, спортивної зали ЗОШ № 26, вітражів та мережі опалення НВК № 41, санвузлів Палацу дітей та юнацтва, будівлі Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді та будівлі Міського міжшкільного навчально-виробничого комбінату. Профінансовано виконання капітальних ремонтів на суму понад 13 млн. грн.
Сформовано та надано на погодження до департаменту фінансів, економіки та інвестицій мережу класів та контингент учнів шкіл міста: 956 класів (1-х класів – 109), 26454 дитини, включно 29 учнів, які будуть отримувати інклюзивну освіту.
Опрацьовано електронну чергу до дошкільних навчальних закладів міста на 2017 рік, в якій знаходяться 475 малюків 2-5 років (із них 143 – 3-річного віку).
На харчування вихованців дошкільних закладів з міського бюджету було виділено 200 тис. гривень.
Проведено нараду із заступниками директорів з адміністративно-господарської роботи з питання підготовки закладів освіти до нового навчального року.
За результатами навчального року готуються до друку збірники та методичні посібники.
Ринок праці
За період із 11 по 17 серпня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 132 особи.
Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом 18 серпня перебували на обліку, складала 2183 особи, із них 1812 (83%) отримували допомогу з безробіття.
Актуальна база вакансій налічувала 1022 одиниці: для робітників – 590, службовців – 305, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 127. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.
З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 787 трудових договорів, укладені до 1 січня 2015 року.
За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3484 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1522.
Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 81 особу.
До проведення громадських робіт із початку року залучили 450 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 263 працювали у КП «Зелене будівництво», 131 – у департаменті соціального захисту населення, 54 – у КП «Спеціалізований комбінат», двоє – у департаменті інфраструктури міста.