005.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (28 серпня – 4 вересня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 865,1 млн грн. (64,6% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 42,3 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 33,7 млн грн.; акцизний податок – 23,1 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 8,1 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 7,2 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 15,8 млн грн.; єдиний податок – 3,7 млн. грн.; плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 4,1 млн. грн.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 187,3 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 47,8 млн грн. (66,4% до плану на рік), що на 4,9 млн грн. (11,4%) більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7,6 млн грн. що 2,4 раза більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1 млрд грн. (97% до плану на січень-серпень за розписом), до Спеціального фонду – 9,8 млн грн. (27,2% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

У серпні від оренди комунального майна надійшло 1,8 млн грн. (129% від планового завдання на місяць). Від відчуження комунального майна – 748,4 тис. грн. (804% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 13 млн грн. (115% від планового завдання на сім місяців), від відчуження комунального майна – 3,1 млн грн. (555% від планового завдання на сім місяців).

Станом на 30 серпня на розподільчому рахунку знаходяться кошти від оренди комунального майна в сумі 101,7 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Впродовж серпня заборгованість із заробітної плати збільшилася на 11 млн грн. Внаслідок невиплати нарахованої заробітної плати за липень поточного року збільшено борги в серпні у ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (11,4 млн грн.), ТОВ «Маш-Сервіс» (8 тис. грн.).

Станом на 1 вересня сума загального боргу складала 114,4 млн гривень.

Його накопичили 22 підприємства.

Питома вага заборгованості – 73,9% – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 72,9%), 25,7% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 22,3%, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 1,7%).

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилась на світ 35 дітей (за попередній тиждень – 36): хлопчиків – 22, дівчаток – 13.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувально-профілактичних закладів міста збільшилась: 429 осіб проти 361.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 14 переселенців із Донецької та Луганської областей. В тому числі 12 дорослих: дев’ять - на амбулаторне лікування, двоє - на стаціонарне лікування, одна особа - на медичний огляд. Також звернулося двоє дітей, усі на стаціонарне лікування.

Медичної допомоги потребували й 12 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО, двоє з яких лікувалися стаціонарно.

Освіта
2017-2018 навчальний рік у школах розпочався з урочистостей, присвячених Дню знань, та першого уроку на тему «Поважаю європейські цінності – будую сучасну Україну».

Сформована мережа класів та контингент учнів на 2017-2018 навчальний рік. Підготовлений проект рішення виконавчого комітету про затвердження мережі класів та контингенту учнів. Планується функціонування 954 класів (26490 учнів) в комунальних закладах міста. 1 вересня за парти сяде 3182 першокласники. У ЗОШ № 8 та НВК № 16 відкриті інклюзивні класи.

У Сумському обласному театрі для дітей та юнацтва відбулася серпнева конференція працівників освіти м. Суми на тему «Якісна освіта в умовах розбудови української школи: здобутки освітньої галузі міста в 2016-2017 навчальному році та перспективи розвитку на 2017-2018 навчальний рік».

«Сертифікати успішності» отримали 12 освітян, які підготували стипендіатів Президента України та Кабінету Міністрів, чиї учні здобули на ЗНО максимальну кількість балів (премії по 5 тис. грн.) та три навчально-виховні заклади (по 15 тис. грн.).

Нагородами також відзначено 109 кращих педагогів міста.

Учні шкіл міста, педагоги взяли участь у заходах, присвячених Дню міста та Дню визволення міста.

У навчально-виховних закладах міста тривають роботи по підготовці до нового навчального року, а саме: промивка системи опалення, опресовка, набивка сальників, побілка та пофарбування теплопунктів, повірка пожежних кранів, перезарядка вогнегасників, повірка теполобчислювачів, повірка витратомірів, повірка манометрів та термометрів, повірка лічильників гарячої та холодної води, повірка лічильників електроенергії, вимірювання контурів заземлення, повірка системи вентиляції та інші види робіт. Загальна сума використаних коштів становить 1199112 грн.

Відповідно до програми підвищення енергоефективності в бюджетній сфері міста Суми на 2017-2019 роки виконується заміна вікон у ЗОШ № 21.

Виконано капітальний ремонт: водної рамки, покрівлі та сходових клітин ДНЗ № 1, туалетних кімнат ДНЗ № 2, вентиляційної системи та медичного блоку ДНЗ № 3, водопровідної і каналізаційної мережі та туалетних кімнат ДНЗ № 5, харчоблоку ДНЗ № 6, пральні ДНЗ № 7, павільйонів ДНЗ № 8, пральні ДНЗ № 10, системи опалення ДНЗ № 12, вхідних ганків ДНЗ № 13, харчоблоку ДНЗ № 15, заміну віконних блоків ДНЗ № 16, ремонт санвузлів ДНЗ № 17, пральні ДНЗ № 18 та ДНЗ № 19, харчоблоку ДНЗ № 21, даху та водопровідної системи ДНЗ № 22, даху ДНЗ № 23, системи теплопостачання, паркану і покрівлі ДНЗ № 25, покрівлі ДНЗ № 26, туалетних кімнат ДНЗ № 27 та ДНЗ № 28, пральні ДНЗ № 29, покрівлі та системи опалення та даху ДНЗ № 30, санвузлів ДНЗ № 32, водопровідної та каналізаційної систем ДНЗ № 33, асфальтового покриття ДНЗ № 35, водопровідної системи ДНЗ № 36, господарського блоку ДНЗ № 38, харчоблоку ДНЗ № 39, туалетних кімнат та пральні ДНЗ № 40, приміщень ССШ № 1, туалетних кімнат і будівлі школи № 2, будівлі ССШ № 3 та ЗОШ № 4, приміщень та системи електропостачання ЗОШ № 5, фасаду ЗОШ № 6, приміщень та східців ССШ № 7, інженерних мереж ЗОШ № 8, туалетів ССШ № 10, системи опалення ЗОШ № 15, покрівлі ЗОШ № 18, ремонт приміщень ЗОШ № 19, приміщень ЗОШ № 21, даху ЗОШ № 24, будівлі ССШ № 25, спортивної зали ЗОШ № 26, приміщень Піщанської ЗОШ, вітражів та мережі опалення НВК № 41, санвузлів Палацу дітей та юнацтва, будівель Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді, Центру науково-технічної творчості молоді та Міського міжшкільного навчально-виробничого комбінату.

Фактично сплачено за виконання капітальних ремонтів 21654763 грн.

Ринок праці

За період із 23 по 31 серпня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 168 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом 1 вересня перебували на обліку, складала 2174 особи, із них 1811 (83%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1096 одиниць: для робітників – 616, службовців – 343, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 137. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 811 трудових договорів, укладених до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3613 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1587.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 94 особи.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 465 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 278 працювали у КП «Зелене будівництво», 131 – у департаменті соціального захисту населення, 54 – у КП «Спеціалізований комбінат», двоє – у департаменті інфраструктури міста.