0012.jpg

 Фінансовий і соціальний стан Сум (11 – 18 вересня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 898,6 млн грн. (67,1% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 41,6 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 29,8 млн грн.; акцизний податок – 25,1 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 6,2 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 12,4 млн грн., в тому числі: акцизний податок – 22,5 млн грн.; податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 0,7 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 198,5 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 47,9 млн грн. (66,5% до плану на рік), що на 4,9 млн грн. (11,4%) більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7,6 млн грн. що 2,2 раза більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1,1 млрд грн. (95,8% до плану на січень-вересень за розписом), до Спеціального фонду – 18,2 млн грн. (40% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

У вересні від оренди комунального майна надійшло 519 тис. грн. (36,5% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 13,9 млн грн. (109,5% від планового завдання на дев’ять місяців), від відчуження комунального майна – 3,1 млн грн. (427,3 від планового завдання на дев’ять місяців).

Заборгованість із заробітної плати

З початку вересня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 6,3 млн гривень.

Станом на 18 вересня сума загального боргу складає 117,4 млн гривень.

Його накопичили 20 підприємств.

Питома вага заборгованості – 74,5% – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 74%), 25% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 21,8%, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 1,6%), 0,5% – економічно неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я
У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилась на світ 29 дітей (за попередній тиждень – 36): хлопчиків – 19, дівчаток – 10.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 387 осіб и проти 4333.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 233 (переломи – 54, травми зв’язок – 39, рани – 78, вивихи – 19, інше – 43).

Вуличних травм – 126 (переломи – 40, травми зв’язок – 30, рани – 22, вивихи – шість, інше – 28). Дорожньо-транспортних – три, вуличних травм, пов’язаних з нерівностями тротуарів – 10, інших – 25.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 18 переселенців із Донецької та Луганської областей: 16 дорослих (13 – щодо амбулаторного лікування, два – щодо стаціонарного, одна особа – на медичний огляд) . Також звернулося двоє дітей, усі на стаціонарне лікування.

Медичної допомоги потребував й 21 військовослужбовець, який перебував у зоні проведення АТО, п’ять з яких лікувалися стаціонарно.

Освіта

У закладах освіти тривав навчально-виховний процес.

На базі шкіл № 2, № 7, № 10, № 15, № 21, № 23 організовано загальноміські збори для батьків першокласників «Відповідальне батьківство гарантує щасливе дитинство». Адміністрації шкіл, класні керівники 1-х класів, медичні сестри, психологи, батьки першокласників обговорили особливості організації навчально-виховного процесу в першому класі в умовах упровадження вимог «Нової української школи».

У всіх дошкільних закладах проводяться батьківські збори.

Організовано нараду керівників шкіл та позашкільних закладів, під час якої розглянуті питання національно-патріотичного виховання молоді.

Директори загальноосвітніх навчальних закладів м. Суми взяли участь у обласному Форумі освітян, який надав можливість керівникам обговорити проблеми створення нового освітнього простору у закладах освіти.

Відбулася інструктивно-методична нарада для заступників директорів з навчально-виховної роботи з питань атестації педагогічних працівників.

Здійснено моніторинг навчання дітей з особливими освітніми потребами. У школах міста розпочали навчання за індивідуальною формою 89 учнів, із них дітей-інвалідів – 42. Інклюзивною формою навчання охоплено 28 учнів (школи № 8, № 18, Піщанська ЗОШ, НВК № 16). Відкрито два підготовчих спеціальних класи для 16 дітей із затримкою психічного розвитку (ЗОШ № 8, НВК № 16).

Проведено сім заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Відповідно до програми підвищення енергоефективності в бюджетній сфері міста Суми на 2017-2019 роки виконано заміну вікон у ЗОШ № 21 та ЗОШ № 27.

Виконано капітальний ремонт: водної рамки, покрівлі та сходових клітин ДНЗ № 1, туалетних кімнат ДНЗ № 2, вентиляційної системи та медичного блоку ДНЗ № 3, водопровідної і каналізаційної мережі та туалетних кімнат ДНЗ № 5, харчоблоку ДНЗ № 6, пральні ДНЗ № 7, павільйонів ДНЗ № 8, пральні ДНЗ № 10, системи опалення ДНЗ № 12, вхідних ганків ДНЗ № 13, туалетних кімнат ДНЗ № 14, харчоблоку ДНЗ № 15, заміну віконних блоків ДНЗ № 16, ремонт санвузлів ДНЗ № 17, пральні ДНЗ № 18 та ДНЗ № 19, водогінної системи і кафедри водолікування та реабілітації ДНЗ № 20, харчоблоку ДНЗ № 21, даху та водопровідної системи ДНЗ № 22, даху ДНЗ № 23, системи теплопостачання, санвузлів, паркану та покрівлі ДНЗ № 25, покрівлі ДНЗ № 26, туалетних кімнат ДНЗ № 27 та ДНЗ № 28, пральні ДНЗ № 29, покрівлі та системи опалення та даху ДНЗ № 30, музичної зали ДНЗ № 31, санвузлів ДНЗ № 32, водопровідної та каналізаційної систем ДНЗ № 33, асфальтового покриття ДНЗ № 35, водопровідної системи ДНЗ № 36, господарського блоку ДНЗ № 38, харчоблоку ДНЗ № 39, туалетних кімнат та пральні ДНЗ № 40, приміщень ССШ № 1, туалетних кімнат і будівлі школи № 2, будівлі ССШ № 3, покрівлі та будівлі ЗОШ № 4, приміщень та системи електропостачання ЗОШ № 5, фасаду ЗОШ № 6, приміщень та східців ССШ № 7, інженерних мереж ЗОШ № 8, туалетів ССШ № 9, туалетів та будівлі (заміну вікон) ССШ № 10, сходових клітин та приміщень туалету ЗОШ № 12, санвузлів ЗОШ № 13, системи опалення ЗОШ № 15, покрівлі ЗОШ № 18, приміщень ЗОШ № 19, 20, 21, внутрішніх інженерних мереж ЗОШ № 22, даху ЗОШ № 24, будівлі ССШ № 25, будівлі та спортивної зали ЗОШ № 26, сходових клітин та коридорів ССШ № 30, приміщень, В-Піщанської та Піщанської ЗОШ, гімназії № 1, НВК № 9, сходових клітин НВК № 11, покрівлі НВК № 34, вітражів та мережі опалення НВК № 41, харчоблоку НВК № 42, санвузлів Палацу дітей та юнацтва, будівель Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді, Центру науково-технічної творчості молоді та Міського міжшкільного навчально-виробничого комбінату. Фактично сплачено за виконання капітальних ремонтів 29798840 гривень.

Закладами освіти здійснена підготовка теплового господарства до роботи в опалювальний період. На сьогодні підписано 98% актів готовності до опалювального сезону.

До Сумської виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності подано заяву-розрахунок для надання матеріального забезпечення застрахованим особам.

Триває тарифікація педагогічних працівників у закладах освіти.

Працює Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 8 по 15 вересня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 171 особа.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом 15 вересня перебували на обліку, складала 2078 осіб, із них 1708 (82%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1065 одиниць: для робітників – 616, службовців – 327, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 122. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 850 трудових договорів, укладених до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3929 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1757.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 108 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 512 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 307 працювали у КП «Зелене будівництво», 147 – у департаменті соціального захисту населення, 54 – у КП «Спеціалізований комбінат», четверо – у департаменті інфраструктури міста.