001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (9 – 16 жовтня 2017 року).

 Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1 млрд грн. (76,1% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 27,3 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 26,1 млн грн.; акцизний податок – 11,7 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 6,6 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 0,2 млн грн., в тому числі: акцизний податок – 1 млн грн.; єдиний податок – 4 млн грн., плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 8,7 млн. гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 228,9 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 55,9 млн грн. (75,8% до плану на рік), що на 5,9 млн грн. (11,9%) більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 8,3 млн грн. що на 60% більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1,2 млрд грн. (95,7% до плану на січень-жовтень за розписом), до Спеціального фонду – 19,3 млн грн. (42,4% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

У жовтні від оренди комунального майна надійшло 98,3 тис. грн. (6,9% від планового завдання на місяць). Від відчуження комунального майна – 109 тис. грн. (117,5% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 15,2 млн грн. (107,5% від планового завдання на 10 місяців), від відчуження комунального майна – 3,6 млн грн. (139,9% від планового завдання на 10 місяців).

Заборгованість із заробітної плати

Протягом тижня (з 6 по 12 жовтня) заборгованість із заробітної плати зменшилась на 6,9 тис грн. за рахунок виплата у ТОВ «Сумиспортінвест».
Сума загального боргу наразі складає 109,2 млн гривень.

Його накопичило 21 підприємство: чотири – економічно активні (79,3 млн грн.), дев’ять – підприємства-банкрути (29,4 млн грн.), вісім – економічно неактивні (532 тис. грн.).

Питома вага заборгованості – 72,6% – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 72,2%), 26,9% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 87%), 0,4% – економічно неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилась на світ 48 дітей (за попередній тиждень – 47): хлопчиків – 25, дівчаток – 23.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 308 осіб проти 285.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 210 (переломи – 56, травми зв’язок – 46, рани – 69, вивихи – 11, інше – 28).

Вуличних травм – 72 (переломи – 14, травми зв’язок – 20, рани – 18, вивихи – вісім, інше – 12). Виробничих – одна, дорожньо-транспортних – чотири, інших – 21.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 12 переселенців із Донецької та Луганської областей: дев'ятеро дорослих ( всі – щодо лікування) та троє дітей (за лікуванням).

Медичної допомоги потребували й 10 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО.

Освіта

Навчальні заклади міста функціонували відповідно до плану роботи.

Станом на 12 жовтня опалення було підключене у 31 дошкільному навчальному закладі, п’яти навчально-виховних комплексах та трьох школах. До решти навчальних закладів теплоносій планується подати з 17 жовтня.

У школах і садочках міста проведені тематичні заходи до Дня захисника України. У ССШ №9 за участі учнів та громадськості відбулася презентація книги П. Нестеренка «І повернувся білим журавлем», присвячена Сергію Табалі. Представники закладів освіти, старшокласники стали учасниками урочистостей на майдані Незалежності.

Колегія управління освіти і науки прийняла рішення з актуальних питань діяльності галузі.

Відбулася нарада керівників закладів освіти.

З метою координації проведення правопросвітницької роботи серед педагогів, школярів та їх батьків підписано Меморандум про співпрацю між управлінням освіти і науки міської ради та Регіональним центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області.

На базі Центру обслуговування учасників бойових дій, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей відбулася нарада заступників директорів з виховної роботи. Директор Центру Генадій ЛІСОВЕНКО провів екскурсію для учасників зібрання територією закладу. Було обговорено напрямки співпраці з навчальними закладами та сплановані заходи взаємодії. На нараду були запрошені представники Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області.

Директори та педагоги міста взяли участь у обговоренні положень нового Закону України «Про освіту».

Продовжувалась робота постійно діючої комісії з питань перевірки організації харчування дітей у навчальних закладах міста. Перевірено роботу дитячих садків № 3, № 14, шкіл № 1, № 10, № 18, № 29.

У дошкільних навчальних закладах міста проведено Тиждень сім’ї, у рамках якого організовані зустріч з батьками дітей старшого дошкільного віку. Спеціалістами надана інформація про вимоги до випускників дитячих садків – майбутніх першокласників. Проведені майстер-класи, консультації спеціалістів, фотовиставки, спортивні розваги, родинні свята, тренінгові заняття для батьків.

Учителями-логопедами логопедичних пунктів управління освіти і науки у вересні 2017 року було обстежено 10604 дітей, що на 440 учнів більше, ніж у 2016-2017 навчальному році. Із них: порушення мовлення мають 1860 учнів.

Координатори та учасники шкільних євроклубів, учителі правознавства, представники місцевих органів влади були задіяні у проведені європейського тижня місцевої демократії.

З метою формування в учнів навичок обережного поводження з вогнем проведено міський етап Всеукраїнського дитячого літературного конкурсу «Не жартуй з вогнем». Визначено 9 учнів-переможців (школи № 7, № 9, № 15, № 19, № 20, № 21, № 22, № 26.

Одинадцять команд шкіл міста (школи № 1, № 4, № 7, № 10, № 12, № 15, № 17, № 21, класична гімназія, гімназія № 1) змагалися у обласному турнірі юних економістів.

Учні шкіл та вихованці позашкільних закладів взяли участь у міському етапі Всеукраїнської природоохоронної акції «Птах року». Перше місце за школою № 7.

За підсумками міського етапу обласної експедиції учнівської молоді «Сумщина в міфах і легендах», найкращими стали вихованці Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді.

Заступники директорів школи І ступеня були задіяні у науково-практичному семінарі «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (SmartKids)».

Педагоги міста взяли участь у обласному форумі педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів.

Організовано 12 заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Працює Телефон довіри для населення.

Відповідно до програми підвищення енергоефективності в бюджетній сфері міста Суми на 2017-2019 роки продовжується заміна вікон у ДНЗ № 20, завершується заміна вікон у ДНЗ № 23, виконана заміна вікон та вітражів у ДНЗ № 33. Фактично сплачено з державного бюджету за виконання капітальних ремонтів 4,2 млн гривень.

Проводиться робота по встановленню обсягів споживання енергоносіїв на 2018 рік.

До Сумської виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності надано заяву-розрахунок для надання матеріального забезпечення застрахованим особам.

До управління статистики подано звіт з праці.

Працівникам галузі виплачена заробітна плата за першу половину жовтня.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів виділено 1080 тис. гривень.

Ринок праці

За період з 6 по 12 жовтня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулось 182 особи

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 13 жовтня перебували на обліку, складала 2020 осіб, із них 1683 (83%) отримували допомогу з безробіття..

Актуальна база вакансій налічувала 793 одиниці: для робітників – 460, службовців – 235, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 98. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 898 трудових договорів, укладених до 1 січня 2015 року

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 4354 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1960.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 117 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 566 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 345 працювали у КП «Зелене будівництво», 162 – у департаменті соціального захисту населення, 54 – у КП «Спеціалізований комбінат», п’ять – у департаменті інфраструктури міста.