0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (13 – 20 листопада 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1 млрд грн. (76,1% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 27,3 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 26,1 млн грн.; акцизний податок – 11,7 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 6,6 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 0,2 млн грн., в тому числі: акцизний податок – 1 млн грн.; єдиний податок – 4 млн грн., плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 8,7 млн. гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 228,9 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 55,9 млн грн. (75,8% до плану на рік), що на 5,9 млн грн. (11,9%) більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 8,3 млн грн. що на 60% більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1,2 млрд грн. (95,7% до плану на січень-жовтень за розписом), до Спеціального фонду – 19,3 млн грн. (42,4% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

У листопаді від оренди комунального майна до міського бюджету надійшло 187,8 тис. грн. (13,2% від планового завдання на місяць). Від відчуження комунального майна – 140 тис. грн. (152,2% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 17 млн грн. (109,3% від планового завдання на 11 місяців), від відчуження комунального майна – 4,4 млн грн. (165,8% від планового завдання на 11 місяців).

Станом на 14 листопада на розподільчому рахунку знаходились кошти від оренди комунального майна у сумі 1,2 млн гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом тижня (9 по 16 листопада) прострочена заборгованість із заробітної плати виплачувалася лише ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (9,9 млн гривень).

Усього з початку листопада трьома економічно активними підприємствами міста було виплачено 20,2 млн тис. грн. заборгованості із заробітної плати, у тому числі: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 20,2 млн грн., ТОВ «Сумиспортінвест» – 21,4 тис. грн., ТОВ «Маш-Сервіс» – 55,5 тис. грн.

Решта боржників виплату заборгованості із заробітної плати у поточному місяці не здійснювали.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилась на світ 40 дітей (за попередній тиждень – 31): хлопчиків – 28, дівчаток – 12.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 380 осіб проти 370.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 270 (переломи – 61, травми зв’язок – 56, рани –83, вивихи – 15, інше – 55).

Вуличних травм – 80 (переломи – 19, травми зв’язок – 13, рани – 38, вивихи – один, інше – дев’ять). Виробничих – одна, дорожньо-транспортних – дві, спортивних – одна, інших – 26.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 10 переселенців із Донецької та Луганської областей: дев'ятеро дорослих (всі – щодо лікування) та одна дитина (за лікуванням).

Медичної допомоги потребували й 23 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО.

Освіта

Відбулась нарада заступників директорів, відповідальних за проведення зовнішнього незалежного оцінювання.

Батьки і діти дошкільного навчального закладу № 17 «Радість» перемогли у Всеукраїнському конкурсі «10 майстер-класів Creative Park», який організувала компанія Canon Ukraine для дітей віком до 12 років. Представники компанії завітали до дитячого садка, де вручили нагороди переможцям і провели для дошкільнят майстер-клас із використанням матеріалів Creative Park. Діти виготовляли трьохвимірні паперові конструкції.

За результатами ІІ (міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій І місце посіли учні шкіл № 10, 15, 17. З англійською мови найкращими стали учні шкіл № 10, № 25, класичної гімназії.

Команда школи № 7 у ІІ регіональному учнівському конкурсі з основ здоров’я, де змагались учні дев’яти шкіл, посіла І місце.

На базі школи № 10 відбувся методичний фестиваль міського конкурсу педагогічної майстерності «Територія творчості» у номінації «Презентація досвіду з використання інноваційних технологій навчання».

Учні 5-11-х класів взяли участь у ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка.

Відбувся ІІ (міські) етапи Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології та історії.

Постійно діюча комісія з питань перевірки організації харчування дітей та учнів перевірила ДНЗ № 6, № 16, № 17, № 20, школи № 20, № 25.

Відбулось 12 заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

У відповідності до моніторингу захворюваність учнів на ГРВІ
становила 3,9%.

Тривали капітальні ремонти харчоблоку ДНЗ № 8, покрівлі ДНЗ № 26, дверних блоків ДНЗ № 28, покрівлі ДНЗ № 40, приміщень ССШ № 1, фасаду ССШ № 2, даху ССШ № 3, фасаду ЗОШ № 8, будівлі та приміщень ЗОШ № 21, будівлі ЗОШ № 24 та ССШ № 29, будівлі та приміщень ССШ № 30; утеплення покрівлі ЗОШ № 5, капітальний ремонт будівлі ЗОШ № 18 та ЗОШ № 23. Фактично профінансовано на виконання капітальних ремонтів 25,3 млн гривень.

Також виконувались роботи з термодернізації будівель ЗОШ № 24, ССШ № 25, ССШ № 29 та НВК № 16, замовником яких є управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 10 по16 листопада у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 185 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом 17 листопада перебували на обліку, складала 1984 осіб, із них 1632 (82%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 729 одиниць: для робітників – 464, службовців – 209, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 56. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 956 трудових договорів, укладених до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 4794 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 2198.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 125 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 585 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 359 працювали у КП «Зелене будівництво», 167 – у департаменті соціального захисту населення, 54 – у КП «Спеціалізований комбінат», п’ятеро– у департаменті інфраструктури міста.