Надрукувати
Перегляди: 1070

Фінансовий і соціальний стан Сум (11 – 18 грудня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1,3 млрд грн. (95,6% до плану на рік).

Сума перевиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 2,3 млн грн., в тому числі: єдиний податок – 11,0 млн грн.; плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 13,3 млн грн.; плата за оренду комунального майна – 2,4 млн грн.; плата за надання адміністративних послуг – 2,4 млн. гривень.

Сума перевиконання за розписом – 3,5 млн грн., в тому числі: плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 12,6 млн грн.; єдиний податок – 7,2 млн грн.; плата за оренду комунального майна – 2,4 млн грн.; платі за надання адміністративних послуг – 2,5 млн. гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 292,5 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 74,4 млн грн. (100,9% до плану на рік), що на 7,9 млн грн. (11,8%) більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 10,5 млн грн. що на 66,6% більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1,3 млрд грн. (92,9% до плану на рік), до Спеціального фонду – 19,4 млн грн. (42,1% до річного плану).

Плата за землю та комунальне майно

У грудні від оренди комунального майна до міського бюджету надійшло 293,5 тис. грн. (20,6% від планового завдання на місяць). Від відчуження комунального майна – 416,8 тис. грн. (458,0% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 18,9 млн грн. (111,0% від планового завдання на 12 місяців), від відчуження комунального майна – 4,9 млн грн. (175,4% від планового завдання на 12 місяців).

Заборгованість із заробітної плати

Протягом тижня (з 8 по 14 грудня) було виплачено 11,2 млн грн. простроченої заборгованості із заробітної плати, у тому числі: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 10,8 млн грн., ТОВ «А-Муссон» – 380,7 тис. грн., ТОВ «Сумиспортінвест» – 28,5 тис. грн., ТОВ «»Маш-Сервіс» – 5,2 тис. грн., ПАТ ВЕК «Сумигазмаш» – 1,5 тис. гривень.

Станом на 1 грудня сума загального боргу складала 117,8 млн гривень.

Його накопичили 21 підприємство: чотири – економічно активні (88,0 млн грн.), дев’ять – підприємства-банкрути (29,2 млн грн.), вісім – економічно неактивні (532 тис. гривень).

Питома вага заборгованості – 74,7% – належить економічно активним підприємствам (73,1% – ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання»); 24,8% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 87,4%), 0,5% – економічно неактивним підприємствам.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 33 дитини (за попередній тиждень – 39): хлопчиків – 19, дівчаток – 14.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 386 осіб проти 346.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 254 (переломи – 60, травми зв’язок – 33, рани – 75, вивихи – вісім, інше – 78).

Вуличних травм – 111 (переломи – 30, травми зв’язок – 24, рани – 35, вивихи – чотири, інше – 18). Виробничих травм – одна, дорожньо-транспортних – дві, спортивних – одна, інших – 17.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 24 військовослужбовця, котрі перебували в зоні проведення АТО, сім з яких лікувалися стаціонарно. Зареєстровано один телефонний дзвінок до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходились в зоні АТО.

Освіта

У закладах освіти міста тривав освітній процес.

Проведена колегія управління та нарада керівників закладів освіти. Із роз’ясненнями положень нового Закону України «Про освіту» перед завідувачами дошкільних закладів виступала голова Асоціації дошкільних закладів України Омельяненко Н. В.

Організовано міський семінар для вчителів інклюзивних класів.

Дев’ять учнів міста Суми та їх батьки заїхали на оздоровчу зимову зміну матері і дитини з особливими освітніми потребами у Державний позашкільний оздоровчий заклад санаторного типу «Ровесник».

У пробному ЗНО перевірили свої знання 1100 учнів 11-х класів шкіл міста з української мови, 598 учнів – з англійської мови.

У школі № 10 проведено методичний фестиваль конкурсу педагогічної майстерності «Територія творчості» у номінації «Майстер-клас з використання інноваційних педагогічних технологій».

Учні та вихованці закладів загальної середньої та позашкільної освіти взяли участь у міській виставці-конкурсі декоративно-ужиткового мистецтва «Новорічний сувенір», а також у міських змаганнях учнів молодшого шкільного віку з початкового технічного моделювання.

На базі ЗОШ № 27 організовано майстер-класи «Нова українська школа – нові підходи до навчання й викладання», де були задіяні 65 учителів, які викладають у 1-х класах.

За результатами ІІ (міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови перші місця посіли учні школи № 10 та гімназії № 1, з французької мови – учні шкіл № 9, 20, класичної гімназії, з математики – шкіл № 7, 9, класичної гімназії.

Сумські школярі взяли участь у олімпіадах з астрономії, екології та хімії.

Продовжуються заняття у школі «Юного олімпійця» для підготовки учнів до участі у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад.

Триває робота постійно діючої комісії з питань перевірки організації харчування дітей та учнів у школах № 3, 4, Піщанській ЗОШ, В-Піщанській ЗОШ та спеціальній школі. Для батьків організовано дегустацію страв шкільного та дитсадкового меню.

Організовано 12 заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Триває робота з формування та уточнення кількісного складу учнів пільгових категорій на отримання новорічних подарунків.

Працює Телефон довіри для населення.

Відповідно до моніторингу захворюваність учнів на ГРВІ становить 5,7%.

Температурний режим у закладах освіти міста відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Працівникам галузі виплачена заробітна плата за першу половину грудня.

Станом на 14 грудня тривав капітальний ремонт: харчоблоку ДНЗ № 8, покрівлі ДНЗ № 26, будівлі та приміщень ДНЗ № 40, фасаду ССШ № 2 та ЗОШ № 8, приміщення ЗОШ № 18, покрівлі нового корпусу ЗОШ № 20, будівлі та приміщень ЗОШ № 21, спортивної зали та будівлі ЗОШ № 24, будівлі ССШ № 29, будівлі та приміщень ССШ № 30, стрілкового тиру гімназії № 1, фінансування яких здійснюється з різних бюджетів.

Крім того, відповідно до Програми підвищення енергоефективності в бюджетній сфері міста Суми на 2017-2019 роки: розпочато капітальний ремонт будівлі та приміщення із заміною віконних блоків ЗОШ № 4; розпочато заміну віконних блоків Палацу дітей та юнацтва; продовжується капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 21 – виконується заміна вікон та дверей у новому корпусі, утеплення горищного перекриття; завершено утеплення покрівлі ЗОШ № 5.

У межах асигнувань, виділених з різних бюджетів на проведення капітальних ремонтів на 2017 рік, станом на 14 грудня підрядним організаціям за виконані роботи перераховано кошти у сумі 29,4 млн гривень.

Продовжуються роботи по термомодернізації будівель ЗОШ № 24, ССШ № 25 та НВК № 16, замовником яких є управління капітального будівництва та дорожнього господарства міської ради.

Ринок праці

За період з 8 по 14 грудня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 129 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 15 грудня перебували на обліку, складала 2011 осіб, із них 1650 (82%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 720 одиниць: для робітників – 427, службовців – 220, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 73. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 1011 трудових договорів, укладених до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 5252 особи, з них зареєстрованих безробітних – 2508.

Чисельність безробітних направлених на професійне навчання під замовлення роботодавця з початку року становить 342 особи.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 129 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 630 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 382 працювали у КП «Зелене будівництво», 189 – у департаменті соціального захисту населення, 54 – у КП «Спеціалізований комбінат», п’ять – у департаменті інфраструктури міста.