003.jpg

Департамент фінансів, економіки та інвестицій інформує про стан реалізації покладених на міську раду та її виконавчих органів повноважень у здійсненні державної регуляторної політики протягом 2017 року.

Станом на 1 січня 2018 року у загальному реєстрі діючих регуляторних актів міської ради та її виконавчого комітету налічується 66 діючих регуляторних актів.

Згідно вимог статті 7 «Планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів» Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» рішенням Сумської міської ради від 30 листопада 2016 року та рішенням виконавчого комітету від 20 грудня 2016 року були затверджені плани діяльності з підготовки проектів регуляторних актів відповідно міської ради та її виконавчих органів на 2017 рік.
Протягом 2017 року вносились зміни до планів регуляторної діяльності Сумської міської ради та відповідно її виконавчих органів, які оприлюднені на Інформаційному порталі Сумської міської ради у розділі «Документи/Регуляторна діяльність» у підрозділі «Планування регуляторної діяльності». Таким чином, до планів (зі змінами) включено 27 проектів регуляторних актів.

Протягом 2017 року підготовлено та оприлюднено 26 проектів регуляторних актів. Проект регуляторного акта «Про затвердження Правил приймання стічних вод споживачів у каналізаційну мережу м. Суми» зі строком підготовки ІІІ-ІV квартал 2017 року, розробником якого був департамент інфраструктури міста, не було підготовлено у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», який регулює правові, економічні та організаційні засади функціонування системи питного водопостачання, спрямовані на гарантоване забезпечення населення якісною та безпечною для здоров'я людини питною водою.

Разом з кожним проектом регуляторного акта, що вноситься на розгляд міської ради або її виконавчого комітету, розробниками готувалися повідомлення про його оприлюднення та аналіз регуляторного впливу, які оприлюднювались розробниками на Інформаційному порталі Сумської міської ради у розділі «Документи / Регуляторна діяльність» у підрозділі «Оприлюднення проектів регуляторних актів» з метою одержання пропозицій щодо удосконалення відповідно до принципів державної регуляторної політики.

Також, відповідно до статті 34 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» протягом 2017 року було підготовлено та направлено до Державної регуляторної служби України з метою отримання пропозицій щодо удосконалення відповідно до принципів державної регуляторної політики 11 проектів регуляторних актів міської ради (отримані висновки на 13 проектів регуляторних актів з урахуванням надісланих у 2016 році).

Відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» стосовно проектів регуляторних актів здійснюється базове, повторне та періодичне відстеження їх результативності. Рішенням Сумської міської ради від 21 грудня 2016 року та рішенням виконавчого комітету від 20 грудня 2016 року були затверджені плани-графіки відстеження результативності діючих регуляторних актів відповідно міської ради та її виконавчого комітету на 2017 рік, якими було передбачено підготовку 22 звітів по відстеженню результативності діючих регуляторних актів.

Протягом звітного періоду підготовлено 36 звітів по відстеженню результативності діючих регуляторних актів, з них – 13 базових відстеження результативності регуляторних актів. Звіти по відстеженню результативності діючих регуляторних актів оприлюднені на інформаційному порталі Сумської міської ради у розділі «Документи/Регуляторна діяльність» у підрозділі «Відстеження результативності».