Фінансовий і соціальний стан Сум (8 – 15 січня 2018 року).
Бюджет
Станом на 11 січня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 23 млн грн. (1,5% до плану на рік).
Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 14,4 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 6,3 млн грн.; акцизний податок – 3,1 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 3,6 млн гривень.
Сума недовиконання за розписом – 7,5 млн грн., в тому числі: акцизний податок – 3,6 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 3,1 млн грн.; єдиний податок – 600 тис. гривень.
У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 6,1 млн гривень.
До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 400тис. грн. (0,5% до плану на рік), що на 26,6 тис. грн. (7,4%) більше надходжень за відповідний період 2016 року.
Надходження до бюджету розвитку склали 10,0 тис. грн. що на 87,1% менше плану на рік.
Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 20,4 млн грн. (11,9% до плану на січень), до Спеціального фонду не надходило.
Плата за землю та комунальне майно
Станом на 15 січня кошти від оренди та відчуження майна комунальної власності до міського бюджету не перераховувались.
Станом на 10 січня на розподільчому рахунку знаходяться кошти від оренди комунального майна у сумі 94,8 тис. грн.
Заборгованість із заробітної плати
Протягом тижня (з 5 по 11 січня) заборгованість із заробітної плати зменшено на 2 тис. грн. за рахунок виплат ПАТ ВЕК «Сумигазмаш». Решта підприємств–боржників протягом минулого тижня виплату простроченої заробітної плати не здійснювали.
Охорона здоров’я
У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 42 дитини (за попередній тиждень – 38): хлопчиків – 17, дівчаток – 25.
Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 361 особа проти 385.
Ушкоджень, отриманих у побуті – 264 (переломи – 70, травми зв’язок – 42, рани – 69, вивихи – десять, інше – 73).
Вуличних травм – 72 (переломи – 15, травми зв’язок – вісім, рани – 17, вивихи – п'ять, інше – 27), виробничих – одна, дорожньо-транспортних – чотири та інших – 20.
Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 17 осіб переселенців із Донецької та Луганської областей, з них 15 дорослих на амбулаторне лікування та дві дитини – на стаціонарне. Переселенці із АРК не звертались.
Медичної допомоги потребували сім військовослужбовців, що знаходилися у зоні АТО: двоє лікувалися стаціонарно та п’ять – амбулаторно.
Зареєстровано два телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходились в зоні АТО.
Освіта
У школах міста розпочався освітній процес.
Відкрито ІІ блок дитячого садочку № 38 «Яблунька».
Організовані методичні об’єднання усіх учителів-предметників з актуальних питань запровадження Концепції «Нова українська школа».
Відбулося нагородження переможців міської виставки-конкурсу «Новорічний сувенір». На розгляд журі було представлено 172 роботи. Перші місця посіли учні шкіл № 15, 27, вихованці Центру науково-технічної творчості молоді.
На базі Палацу дітей та юнацтва пройшов міський бал лідерів учнівського самоврядування «Зіркова феєрія».
Для працівників закладів дошкільної освіти проведено семінар-практикум «Упровадження хмарних сервісів у освітній процес закладів дошкільної освіти» за участі керівників Центру інноваційної освіти.
Організовано І (заочний) етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів Малої Академії наук.
Відбулося урочисте відкриття ІІІ (обласного) етапу всеукраїнських учнівських олімпіад.
Школярі міста взяли участь у обласному етапі олімпіад з трудового навчання, української мови та літератури.
Тривали заняття у школі «Юного олімпійця» для підготовки учнів до участі у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад.
На базі школи № 18 проведено семінар-практикум для педагогів, які здійснюють інклюзивну форму навчання «Проведення консиліуму з виявленням динаміки розвитку дитини з ООП, виконання індивідуальної програми розвитку».
У всіх школах на зборах батьків дітей пільгових категорій обговорені питання щодо організації та вартості харчування дітей у поточному році.
Здійснено вивчення стану ведення ділової документації вчителів-логопедів логопедичних пунктів управління освіти і науки.
Відбулось 35 заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.
Працював Телефон довіри для населення.
Крім того, відповідно до Програми підвищення енергоефективності в бюджетній сфері міста Суми на 2017-2019 роки розроблено проекти на капітальний ремонт теплового пункту з установкою системи погодного регулювання для ДНЗ № 29, ССШ № 1, 17, ЗОШ № 4, 13, 19, спеціальної ЗОШ. Станом на 11 січня теплопостачальною організацією погоджено проекти ССШ № 1 та ЗОШ № 13, проекти інших закладів знаходяться на погодженні.
У рамках підготовки до сертифікації системи енергетичного менеджменту галузі «Освіта» спеціалістами управління освіти і науки спільно з представником департаменту фінансів, економіки та інвестицій проведено нараду з енергоменеджерами І рівня (відповідальними особами за споживання енергоресурсів та води у закладах) з питання ведення відомостей моніторингу споживання води та енергоресурсів.
Тривала робота зі складання кошторисів по закладах освіти на поточний рік.
Ринок праці
За період з 5 по 11 січня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 148 осіб.
Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 12 січня перебували на обліку, складала 2162 особи, із них 1742 (81%) отримували допомогу з безробіття.
Актуальна база вакансій налічувала 620 одиниць: для робітників – 373, службовців – 188, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 59. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.
Станом на 12 січня поточного року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 18 трудових договорів, укладених до 1 січня 2015 року.
За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 99 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 50.
Чисельність безробітних направлених на професійне навчання під замовлення роботодавця з початку року становить 56 осіб.
Сумська гідрогеолого-меліоративна партія надала звіт про заплановане масове вивільнення 12 осіб у зв’язку з реорганізацією 17 січня цього року, комунальним закладом обласної ради «Сумське обласне патологоанатомічне бюро» подано звіт про заплановане масове вивільнення 42 осіб у зв’язку з реорганізацією 1 березня цього року, а також ДУ «Виправна колонія № 116» надала звіт про заплановане масове вивільнення десяти осіб у зв’язку з реорганізацією 10 березня поточного року.
9 січня відбулась презентація ТОВ «АВІС УКРАГРО» за участю 16 зареєстрованих безробітних, присутнім пропонувались робочі місця по охороні об’єктів сільського господарства в Сумському, Недригайлівському та Лебединському районах.
10 січня міським центром зайнятості була організована та проведена презентація роботодавця на виробничих потужностях Концерну «НІКМАС» для шукачів роботи.