001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (19 – 26 лютого 2018 року).

Бюджет

Станом на 22 лютого до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшли 197,1 млн грн. (12,6 % до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 31,9 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 25,1 млн грн.; акцизний податок – 14 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 7,7 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 0,3 млн грн., в тому числі: акцизний податок – 4,1 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 7,1 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 37,3 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшли 13,2 млн грн. (16,8% до плану на рік), що на 4,6 млн грн. (53,1%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 2,4 млн грн. що в 5 разів більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 236,1 млн грн. (70,2% до плану на січень-лютий), до Спеціального фонду офіційних трансфертів не надходило.

Плата за землю та комунальне майно

У лютому від оренди комунального майна надійшло 1,1 млн грн. (74,7% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – 1,4 млн грн. (1 784,7 % від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 2,9 млн грн. (14,4% від планового завдання на два місяці), від відчуження комунального майна – 1,6 млн грн. (162,4 % від планового завдання на два місяці).

Станом на 19 лютого на розподільчому рахунку знаходились кошти від оренди комунального майна у сумі 519,8 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом минулого тижня (16 – 22 лютого) виплату заборгованої заробітної плати здійснювало лише ТОВ «Маш-Сервіс» (304,4 тис. грн. або 16,3% від суми заборгованості, яка склалася на підприємстві станом на 1 лютого 2018 року).

Станом на 1 лютого поточного року сума загального боргу складала 132,9 млн гривень.

Його накопичили 21 підприємство: дев’ять – економічно активні (103,7 млн грн.), вісім – підприємства-банкрути (29,1 млн грн.), чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

Питома вага заборгованості – 78% – належить економічно активним підприємствам (75,1% – ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання»); 21,9% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 87,7%); 0,1% – економічно неактивним підприємствам.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 45 дітей (за попередній тиждень – 37): хлопчиків – 25, дівчаток – 20.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 464 особи проти 496.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 272 (переломи – 63, травми зв’язок – 44, рани – 73, вивихи – дев’ять, інше – 83).

Вуличних травм – 159 (переломи – 46, травми зв’язок – 24, рани – 43, вивихи – шість, інше – 40), виробничих – три, дорожньо-транспортних – одна, спортивних – три, та інших – 26.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 27 осіб-переселенців із Донецької та Луганської областей. Усі дорослі (14 – на амбулаторне лікування, 10 –на стаціонарне лікування, 3 – на медичний огляд).Звернень від переселенців із АРК не зареєстровано.

Медичної допомоги потребував 12 військовослужбовців, що знаходилися у зоні АТО: з них двоє лікувалися стаціонарно. Зареєстровано два телефонних дзвінка до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від родичів військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО.

За період з 15  по 22 лютого  до пунктів обігріву міських лікувально-профілактичних закладів звернулось 13 осіб.

Освіта

У школах і садочках тривав освітній процес.

У рамках підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання проведено навчання для 430 працівників шкіл, які будуть залучені у якості персоналу пунктів тестування.

Педагоги міста взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Самореалізація пізнавально-творчого і професійного потенціалу особистості в інноваційній освіті», науково-практичних семінарах «Фітнес-школа» та «Пошукова робота в напрямі увічнення пам’яті воїнів Другої Світової війни».

У День Героїв Небесної Сотні у закладах освіти вшановано пам’ять загиблих. У школі № 10 відбулося відкриття стенду «Олексій Братушка – Герой Небесної сотні», який ввійде в експозицію шкільного музею Бойової слави.

У школах і садочках відбулися тематичні заходи до Дня рідної мови.

На базі Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді організовано міську екологічну акцію «Годівничка». Перші місця посіли учні шкіл № 10, № 24.

У школі № 23 відбувся педагогічний діалог з учителями початкових класів в рамках презентації освітнього проекту «На крилах успіху: від ідеї до реалізації» за участі координатора проекту Сухаревської О. О.

Здійснений організований візит педагогів закладів освіти міста до київської школи № 359 з метою обміну досвідом щодо реалізації проекту впровадження Державного стандарту початкової освіти.

Проведено наради директорів шкіл, дитячих садків з актуальних питань функціонування галузі.

Постійно діючою комісією перевірено організацію харчування дітей у школах № 8, № 19. Суттєвих порушень не виявлено.

Відповідно до моніторингу захворюваність учнів на ГРВІ становить 14,4%. Протягом тижня не навчалися учні 10 закладів освіти та 65 класів у 10 школах.

Підготовлено звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Організовано 10 заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Працює Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 16 по 22 лютого у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 145 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 23 лютого перебували на обліку, складала 2188 осіб, із них 1803 (82%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 957 одиниць: для робітників – 495, службовців – 386, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 76. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

Станом на 16 лютого поточного року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 94 трудові договори, укладених до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 800 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 312.

Чисельність безробітних направлених на професійне навчання під замовлення роботодавця з початку року становить 73 особи.

На виконання громадських робіт у поточному році для інформування населення про надання житлових субсидій направлено вісім осіб з числа зареєстрованих безробітних у Департамент соціального захисту населення.

Також, з початку року шість осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Комунальним закладом обласної ради «Сумське обласне патологоанатомічне бюро» подано звіт про заплановане масове вивільнення 42 осіб у зв’язку з реорганізацією 1 березня цього року, ДУ «Виправна колонія № 116» подано звіт про заплановане масове вивільнення 10 осіб у зв’язку з реорганізацією 10 березня цього року, філія ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Сумська регіональна дирекція» надала звіт про заплановане масове вивільнення 22 осіб у зв’язку зі скороченням 30 березня поточного року, ТОВ «НЕМ-ПРІНТ» подало звіт про заплановане масове вивільнення семи осіб у зв’язку з ліквідацією 16 квітня цього року, обласний центр зайнятості надав звіт про заплановане масове вивільнення 35 осіб у зв’язку з скороченням 27 квітня цього року.

16 лютого відбувся інтерактивний тренінг на тему «Побудова кар'єри у сфері страхування, особистісний та професійний розвиток», на якому присутні отримали чимало практичних дієвих рекомендацій з питань подолання кризових життєвих ситуацій.

21 лютого в міському центрі зайнятості був проведений семінар для безробітних громадян з орієнтації на військову службу за контрактом з представниками міського військового комісаріату та Державної прикордонної служби України. Присутніх поінформували про особливості проходження військової служби та терміни укладання контракту, зміни у законодавстві, які стосуються соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей: можливість отримання житла, у тому числі й під час проходження служби, державні гарантії пільгових умов виходу на пенсію, лікування та оздоровлення, право на безкоштовне здобуття вищої освіти у військових навчальних закладах.

22 лютого, міський центр зайнятості приймав учасників семінару-навчання фахівців з профорієнтації обласної служби зайнятості. Відбулась масштабна дводенна робота з обговорення шляхів оптимізації професійної орієнтації населення в обласній службі зайнятості, визначені основні напрямки профорієнтаційної роботи у 2018 році та сплановані перспективи її розвитку до 2020 року. Викладачі Сумського державного університету презентували використання інтерактивних форм та методів ведення профорієнтаційної роботи зі шкільною молоддю, начальник відділу активної підтримки безробітних Сумського міського центру зайнятості Спеціалісти міського центру зайнятості презентували Центр професійного успіху «Моя кар’єра» та провели майстер-клас по організації профдіагностичного тестування клієнтів СЗ за допомогою автоматичного робочого місця «Профконсультант» та «Оптант Плюс».