Департамент соціального захисту населення нагадує про те, що заяву та декларацію на призначення житлової субсидії можна подати не виходячи з дому.
У зв’язку з підвищенням вартості житлово-комунальних послуг, зазначають у департаменті, сумчани все частіше звертаються для оформлення субсидії. Аби її отримати, громадяни мають подати заяву та декларацію, а для цього не обов’язково особисто звертатись до громадських приймалень департаменту.
З метою заощадження власного часу та у разі неможливості особистого звернення зазначені заява та декларація можуть бути надіслані структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника (орендарі – за місцем проживання) поштою або в електронній формі через офіційний веб-портал Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з накладенням електронного цифрового або електронного підпису, створеного шляхом додавання до заяви в електронній формі ідентифікаційних даних декларанта, підтверджених у процесі автентифікації з використанням електронної системи ідентифікації, що використовує базу клієнтських даних банків.
У разі отримання надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, в яких відсутній електронний цифровий або електронний підпис, субсидія призначається лише після підпису зазначених документів у місячний строк.
Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.
Вже з початку року до департаменту соціального захисту населення надійшло поштою 719 листів з заявами та деклараціями, з них 123 громадян скористалися можливістю надіслати зазначені документи через офіційний веб-портал.