001.jpg

У суботу та неділю, 15 та 16 жовтня, в Сумах відбудеться «Лабораторія маркетингу для громадських організацій».

До участі в заході його організатори – обласний комітет молодіжних організацій та відділ у справах молоді та спорту – запрошують представників громадських організацій міста.

Метою проекту є навчити представників ГО інструментам маркетингу для результативнішої роботи та реалізації проектів. Проект передбачає створення сприятливих умов для ефективного обміну досвідом між представниками громадських організацій, забезпечення їх спільної роботи в напрямку вирішення актуальних питань у сфері маркетингу та загального бренду громадської діяльності в Сумах; формування спільної маркетингової стратегії в рамках міста.

До проекту залучені представники громадських організацій та організатори проектів в місті Суми:

Тетяна ЗАКРЕВСЬКА, керівник проекту «Лабораторія маркетингу для ГО» (розповість про різницю реклами та маркетингу та як розробити вдалу маркетингову стратегію для проекту);

Марина ОСЮХІНА, голова громадської організації «Молодіжна медіа спілка» (як продати свою ГО в своєму прес-релізі);

Анатолій БОНДАР, керівник проекту «Платформа молодёжной мысли «YOUth» (як реалізовувати «івенти» з мінімальним вкладенням грошей);

Антон ГУБА, член громадської організації «Студентське братство Сумщини» (як ефективно розробити маркетинговий план для просування проекту в соціальних мережах);

Фелікс РЕДЬКА, керівник проекту ТО «Ренесанс» (як обрати цільову аудиторію та як працювати для неї).

Навчання відбуватиметься в Центрі дозвілля молоді (вул. Леваневського, 26).

У результаті проекту представники ГО міста підвищать рівень професійності в сфері маркетингу. В рамках проекту учасники розроблять маркетинговий план, який вони зможуть застосувати локально у своїх громадських організаціях для подальших проектів.

Анкета для участі