006.jpg

У зв’язку із новими обставинами щодо умов розроблення проекту детального плану території на земельній ділянці по вул. Кринична, 8 у м. Суми та неможливістю проведення громадських слухань 4 березня о 14:00 у конференц-залі управління «ЦНАП у м. Суми» (вул. Горького, 21), громадські слухання у рамках повторної процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у зазначеній містобудівній документації, переносяться. 

Про термін та місце проведення громадських слухань цього питання буде повідомлено додатково управлінням архітектури та містобудування.

19 лютого 2021 року були перераховані кошти громадянам для виплати державної допомоги у зв`язку з вагітністю і пологами, допомога при усиновленні дитини, допомога при народженні дитини, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомога на дітей одиноким матерям, тимчасова державна допомога дітям, допомога малозабезпеченим сім`ям, відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років "муніципальна няня", допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, допомога на догляд, щомісячна грошова допомога особі ,яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії потребує постійного стороннього догляду, тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку, допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет І типу, гострі або хронічні захворювання нирок ІV ступеня, допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім`ях, допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за лютий 2021 року (додаткове нарахування).

Кошти можна отримати в установах банків вже 20 лютого 2021 року.

Вступай до Збройних Сил України!

Військова служба за контрактом

Грошове забезпечення

  • Гідне щомісячне забезпечення від 10200 грн.
  • Гарантоване підвищення грошового забезпечення у ході просування по службі.
  • Додаткова щомісячна виплата за участь в операції об’єднаних сил (ООС).
  • Після укладання першого контракту військовослужбовцям виплачується одноразова грошова винагорода (в залежності від встановленого Урядом прожиткового мінімуму (ПМ) в розмірах
  • особам рядового складу – 8 розмірів ПМ;
  • особам сержантського і старшинського складу – 9 розмірів ПМ;
  • особам офіцерського складу – 10 розмірів ПМ.
  • Щорічна матеріальна допомога на оздоровлення.
  • Щорічна матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань.

Соціальний пакет

  • Безоплатне забезпечення речовим майном.
  • Харчування за рахунок держави (в ППД – обід, в ООС, полігон – триразове харчування).
  • Безоплатна медична допомога військовослужбовців та членів їх сімей.
  • Пільгове санаторно-курортне лікування військовослужбовців та членів їх сімей.
  • Виплата грошової компенсації за піднайом житла.
  • Збереження робочого місця
  • Збереження місця роботи, посади та середньомісячної заробітної плати за рахунок державного бюджету при укладанні (продовженні) контракту (під час дії особливого періоду).

Строки контракту

  • на 3 роки – для осіб рядового складу;
  • від 3 до 5 років – для осіб сержантського і старшинського складу;
  • від 1 до 10 років – під час дії особливого періоду для військовослужбовців за їх бажанням строк проходження військової служби за новим контрактом може бути продовжено, але не більше ніж до досягнення граничного віку перебування на військовій службі;
  • на 6 місяців – для військовослужбовців строкової військової служби та військовослужбовців призваних під час особливого періоду, які вислужили встановлені терміни військової служби, осіб звільнених з військової служби під час дії особливого періоду.

Додаткові стимули

  • Кар’єрне зростання.
  • Участь у міжнародних операціях з підтримки миру і безпеки.
  • Можливість безкоштовного вивчення іноземної мови (особам, які перебувають у резерві для просування по службі).
  • Надання статусу учасника бойових дій.
  • Виділення земельних ділянок під будівництво та пільги для військовослужбовців (учасників ООС) та членів їх сімей.

Звертатися до Сумського міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки (м. Суми, вул. Г. Кондратьєва, 157, тел. 22-21-84, 099-746-50-71, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

Асоціація міст України звернулася до Голови Верховної Ради України, голів депутатських фракцій та груп з проханням ухвалити законопроєкт «Про внесення змін до Земельного кодексу України та інших законодавчих актів щодо удосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» №2194 від 01.10.2019.

Сьогодні у питаннях розпорядження землями громад за межами населених пунктів існує чимало проблем, які стримують розвиток місцевого самоврядування і дискредитують державу в очах населення. До таких проблем, зокрема, належить передача органами державної влади земель стороннім особам без врахування інтересів жителів громад, неможливість юридично чітко встановити межі територій громад, обтяжливі, непрозорі та корупційно небезпечні процедури погодження документації із землеустрою та встановлення меж земельних ділянок на місцевості. Для вирішення цих проблем було розроблено та внесено до Верховної Ради України законопроєкт №2194.

Законопроєкт був схвалений у першому читанні ще 14 листопада 2019 року та направлений на повторне друге читання 2 грудня 2020 року.

Норми законопроєкту передбачають:

► передачу землі державної власності за межами населених пунктів (крім земель, які потрібні державі для виконання її функцій) до власності територіальних громад, спрощення доступу до земельних ресурсів для громадян, бізнесу завдяки скасуванню зайвих дозволів, зокрема новостворених районних державних адміністрацій, та дублювання процедур перевірки документації із землеустрою;

► надання документації із землеустрою статусу публічних, відкритих та загальнодоступних даних;

► зменшення вартості робіт та тривалості часу, що витрачається на виконання процедур, пов’язаних з проведенням землеустрою;

► встановлення меж територій громад за домовленістю громад;

► затвердження місцевими радами детальних планів території в межах та за межами населених пунктів;

► посилення ролі територіальних громад у здійсненні контролю за станом використання земель;

► закріплення меж земельних ділянок за згодою їх власників без зайвої бюрократії.

АМУ вважає, що завдяки схваленню цього законопроєкту будуть комплексно вирішені проблеми у сфері земельних відносин, а державна влада продемонструє справжній європейський формат прозорих взаємовідносин між державою та громадами.

Асоціація міст України закликає Парламент якнайшвидше прийняти у другому читанні і в цілому законопроєкт «Про внесення змін до Земельного кодексу України та інших законодавчих актів щодо удосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» №2194. Адже завдяки його схваленню громади отримають реальний шанс стати справжніми господарями власної землі.

Інфографіка

За матеріалами сайту Асоціації міст України

16.02.2021 о 13:00 в приміщенні зали молодіжного центру «Романтика» за адресою: м. Суми, вул. Героїв Суміцнни, 3 (I поверх) буде проверено презентацію щодо складу i змісту документадії при розробці комплексних планів об’єднаних територіальних громад. Презентацію проводить директор ТОВ "Український науково-проєктний інститут цивільного будівництва", Президент Національної спілки архітекторів України Чижевський Олександр Павлович.
Зазначений захід проводиться під головуванням виконуючого обов’язки міського голови з виконавчої роботи Бондаренка Михайла Євгеновича.

Презентація щодо складу і змісту містобудівної документації при розробці комплексних планів об’єднаних територіальних громад

 

 

Запрошуємо приватних підприємців та підприємства взяти участь у відкритому обговоренні проєкту Порядку утримання, ремонту, реконструкції, реставрації фасадів будинків та споруд, розташованих в історичних ареалах Сумської міської територіальної громади

Розглядається адміністративна справа за позовною заявою ТОВ «Культурно-діловий центр» до Виконавчого комітету Сумської міської ради, третя особа: КП «Міськводоканал» СМР, про визнання протиправним та нечинним рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 15.01.2019 р. № 4 "Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення міста Суми" з моменту його прийняття.

Підготовче судове засідання у справі відбудеться 22 лютого 2021 року о 09:00 в приміщенні Сумського окружного адміністративного суду (м. Суми, вул. Г.Кондратьєва, 159 , зал. 212) Суддя Бондар С.О.

Відповідно до рішення Сумської міської ради від 21 жовтня 2020 року №7671-МР «Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсу на посади керівників закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Сумської міської територіальної громади», наказу управління освіти і науки Сумської міської ради від 08.02.2021 року №20 «Про проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директора Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17 м. Суми, Сумської області, директора Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області, директора Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми, Сумської області» оголошується конкурс на заміщення вакантних посад наступних комунальних установ:

Найменування і місце знаходження закладу освіти: Комунальна установа Сумська гімназія №1, Сумська область, м. Суми, вул. Засумська, 3, тел. 22-17-45.

Найменування посади та умови оплати праці: Директор Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми, Сумської області.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  1. постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування»;
  2. наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  3. наказу Міністерства освіти і науки України від № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості, строк якої не перевищує 1 рік з дати видачі;
  • довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного та наркологічного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу освіти.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Документи подаються кандидатом особисто.

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Етапи проведення конкурсу:

  1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі.
  2. Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам.
  3. Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі.
  4. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
  5. Проведення конкурсного відбору.
  6. Визначення переможця конкурсу.
  7. Оприлюднення результатів конкурсу.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб. 59.

Конкурсний відбір здійснюється за результатами:

- письмового тестування на знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;

- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання згідно зі зразком;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Оцінювання виконання завдань учасників конкурсу здійснюється відповідно до затверджених критеріїв.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: спеціаліст І категорії управління освіти і науки Сумської міської ради    Мельник Ірина Володимирівна, телефон (0542) 789-752, електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Найменування і місце знаходження закладу освіти: Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76, тел. 22-45-04.

Найменування посади та умови оплати праці: Директор Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  1. постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування»;
  2. наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  3. наказу Міністерства освіти і науки України від № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості, строк якої не перевищує 1 рік з дати видачі;
  • довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного та наркологічного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу освіти.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Документи подаються кандидатом особисто.

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Етапи проведення конкурсу:

  1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі.
  2. Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам.
  3. Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі.
  4. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
  5. Проведення конкурсного відбору.
  6. Визначення переможця конкурсу.
  7. Оприлюднення результатів конкурсу.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб.59.

Конкурсний відбір здійснюється за результатами:

- письмового тестування на знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;

- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання згідно зі зразком;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Оцінювання виконання завдань учасників конкурсу здійснюється відповідно до затверджених критеріїв.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: спеціаліст І категорії управління освіти і науки Сумської міської ради    Мельник Ірина Володимирівна, телефон (0542) 789-752, електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Найменування і місце знаходження закладу освіти: Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17, Сумська область, м. Суми, проспект Михайла Лушпи, 18, тел. 32-53-30.

Найменування посади та умови оплати праці: Директор Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17 м. Суми, Сумської області.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  1. постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування»;
  2. наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  3. наказу Міністерства освіти і науки України від № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості, строк якої не перевищує 1 рік з дати видачі;
  • довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного та наркологічного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу освіти.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Документи подаються кандидатом особисто.

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Етапи проведення конкурсу:

  1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі.
  2. Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам.
  3. Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі.
  4. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
  5. Проведення конкурсного відбору.
  6. Визначення переможця конкурсу.
  7. Оприлюднення результатів конкурсу.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб.59

Конкурсний відбір здійснюється за результатами:

- письмового тестування на знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;

- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання згідно зі зразком;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Оцінювання виконання завдань учасників конкурсу здійснюється відповідно до затверджених критеріїв.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: спеціаліст І категорії управління освіти і науки Сумської міської ради    Мельник Ірина Володимирівна, телефон (0542) 789-752, електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб.59.