0010.jpg

Виконавчий комітет Сумської міської ради оголошує конкурс із визначення на конкурсних засадах юридичних та фізичних осіб-підприємців, які можуть виконувати необхідні обсяги перевезень і забезпечувати якість надання послуг із перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування у межах території Сумської міської об’єднаної територіальної громади.

Об'єктом конкурсу є окремий автобусний маршрут (кілька маршрутів) міського автобусного сполучення загального користування з визначеними режимами руху. Перелік об’єктів конкурсу із зазначенням режиму руху, кількості, пасажиромісткості та класу автобусів визначається рішенням Організатора про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських та/або приміських автобусних маршрутах загального користування з урахуванням міської та/або приміської маршрутної мережі у межах території Сумської міської об’єднаної територіальної громади.

Документи приймаються Робочим органом – філією «Сумиавтотранссервіс» УДП «Укрінтеравтосервіс» за адресою: м. Суми, вул. С.Бандери, 40, каб. 316-318 до 16:00 год. 11.09.2020 включно. Плата за участь у конкурсі становить 4231,94 грн за кожний об’єкт конкурсу та вноситься за наступними реквізитами: Отримувач: філія «Сумиавтотранссервіс» УДП «Укрінтеравтосервіс» р/р UA813375680000026003300982719 Сумське управління АТ «Ощадбанк». Призначення платежу: плата за участь у конкурсі з перевезення пасажирів 02.10.2020 р.

Засідання конкурсного комітету розпочнеться 02 жовтня 2020 року о 10:00 за адресою: м. Суми, пл. Незалежності 2, каб. 59.

Умови

З 1 липня 2020 року виборці мають можливість надіслати до органу ведення Державного реєстру виборців з використанням мережі Інтернет такі звернення:

- заяву щодо свого включення до Державного реєстру виборців (далі – Реєстр) – до органу ведення Реєстру за місцем свого проживання на території України (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);

- заяву про внесення змін до своїх ідентифікаційних персональних даних у Реєстрі – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);

- заяву щодо зміни своєї виборчої адреси – до органу ведення Реєстру за новою виборчою адресою;

- заяву про внесення змін до відомостей про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси;

- заяву щодо виправлення неправильностей у Реєстрі стосовно іншої особи – до органу ведення Реєстру за виборчою адресою такої особи або до відповідної закордонної дипломатичної установи України, якщо виборча адреса особи знаходиться за межами України;

- запит щодо змісту своїх персональних даних – до будь-якого органу ведення Реєстру;

- запит щодо прізвищ, власних імен, по батькові, дати народження усіх виборців, внесених до Реєстру за своєю власною виборчою адресою – до будь-якого органу ведення Реєстру.

Виборець для визначення йому органом ведення Державного реєстру виборців виборчої адреси за місцем фактичного проживання може звернутися з відповідною заявою у міжвиборчий період та у перші п’ять днів відповідного виборчого процесу або процесу референдуму – до органу ведення Реєстру, повноваження якого поширюються на територію, до якої відноситься місце фактичного проживання виборця.

Звернення в електронній формі можуть бути надіслані виборцем із використанням мережі Інтернет за підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» (кваліфікований електронний підпис).

Звернення в електронній формі створюються шляхом заповнення виборцем форми з використанням відповідного електронного сервісу, розміщеного на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.

Копія (копії) документа (документів) додається (додаються) до заяви в електронній формі у вигляді файлу (файлів) у форматі JPEG (*.jpg) або PDF (*.pdf), загальний розмір якого (яких) не повинен перевищувати 5 мегабайтів.

Звернення, надіслані з використанням мережі Інтернет, повинні містити адресу електронної пошти заявника.

Команда Центру розвитку інновацій повідомляє про початок нового проєкту “Залучення громадян для прозорого управління земельними ресурсами громад”!

Мета проєкту – сприяти залученню громадян для прозорого та ефективного управління землею в громадах, впровадженню високоякісних ІТ-рішень в ОТГ, забезпеченню громадян доступом до інформації про земельні ресурси.

Наразі триває перший етап проєкту - дослідження стану управління земельними ресурсами у громадах.

Долучайтеся до опитування https://forms.gle/KAyNCpUUpFfJCExB6 та діліться цією можливістю з колегами/друзями/знайомими.

До співпраці запрошуються партнери з аналітичних центрів, місцевих громадських організацій/коаліцій та асоціацій ОМС.

Проєкт впроваджується за фінансової підтримки Європейського Союзу в рамках ініціативи Eastern Partnership Civil Society Facility та експертної підтримки Центру розвитку інновацій.

До відома! З аналітичними напрацювання Центру розвитку інновацій Ви можете ознайомитися у  нас на сайті www.cid.center у розділі Аналітика. Також запрошуємо відвідати одну з найбільших в Україні онлайн-бібліотек із розвитку е-демократії та е-урядування - https://cid.center/library/.  

У разі виникнення додаткових запитань, прохання писати на е-скриньку -  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

З повагою, координаторка проєкту Alexandra Necheporenko

КУ «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня» повідомляє наступне.

У зв'язку з запровадженням запобіжних заходів задля недопущення поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2:

- інформацію про отримання соціальної послуги «догляд вдома» можна отримати за телефонами 32-32-60, 63-54-14;

- інформацію про отримання соціальної послуги «соціальна адаптація» можна отримати за телефоном 32-77-74;

- інформацію щодо прокату засобів реабілітації та пересування можна отримати за телефонами 60-49-95, 050-405-56-70.

Пам'ятаємо! Своєчасно запроваджені профілактичні заходи уповільнюють та зупиняють розповсюдження вірусу.

Військова служба за контрактом у Збройних Силах України.

Грошове забезпечення

Гідне щомісячне забезпечення від 10200 грн.
Додаткова щомісячна виплата за участь в операції обєднаних сил від 6500 до 17000 грн.
Щорічна матеріальна допомога на оздоровлення.
Щорічна матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань.
Одноразова грошова винагорода (в залежності від встановленого прожиткового мінімуму) від 16216 до 20270 грн.

Соціальний пакет

Безоплатне забезпечення речовим майном.
Харчування за рахунок держави.
Безоплатне якісне медичне забезпечення військовослужбовців та членів їх сімей.
Пільгове санаторно-курортне лікування військовослужбовців та членів їх сімей.
Щорічна відпустка – не менше 30 календарних днів.
Виплата грошової компенсації за піднайом житла.
Збереження місця роботи, посади та середньомісячної заробітної плати на час служби (до завершення особливого періоду).
Можливість пільгового виходу на пенсію з гідним розміром пенсії.

Додаткові стимули

Кар’єрне зростання.
Можливість безкоштовного отримання вищої освіти заочно у вищих військових навчальних закладах без відриву від служби.
Надання статусу учасника бойових дій.

Звертатися за адресою: м. Суми, вул. Г. Кондратьєва, 157, каб. 403, тел. 22-21-84, 099-942-73-59, 066-020-73-50.

 

Відповідно до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 22.03.2020 № 161 «Про запровадження додаткових карантинних заходів на території Сумської міської ОТГ», враховуючи ситуацію, що складається із поширенням на території України захворюваності на COVID-19, просимо Вас, з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції, повідомляти про Ваш приїзд, приїзд Ваших родичів, знайомих або сусідів із-за кордону та з інших областей України, де були зареєстровані підтверджені випадки COVID-19 (Чернівецька, Житомирська, Дніпропетровська, Київська, Донецька, Івано-Франківська, Харківська, Львівська, Тернопільська області та м. Київ).

Якщо Ви приубули до міста Суми або, якщо Вам відомо про такі випадки, просимо невідкладно повідомити про це:

- за допомогою соціальної мережі Facebook (сторінка відділу охорони здоров’я Сумської міської ради);

- за міським або мобільним телефоном відділу охорони здоров’я Сумської міської ради (787-000, 095-162-94-95) в денний час;

- на цілодобову "гарячу лінію" 15-80;

- або через офіційний сайт Сумської міської ради за посиланням: https://smr.gov.ua/uk/dovidka/pro-tse-varto-znati-vsim-pam-yatki-gorodyanam.html

Принагідно нагадуємо про те, що чинним законодавством України передбачена відповідальність:

кримінальна – за порушення правил та норм, встановлених з метою запобігання епідемічним та іншим інфекційним хворобам, а також масовим неінфекційним захворюванням (отруєнням) і боротьби з ними, якщо такі дії спричинили або завідомо могли спричинити поширення цих захворювань – у вигляді штрафу до 1700 грн./арешту на строк до 6 місяців/ обмеження волі на строк до 3 років;

адміністративна – за порушення санітарних норм – у вигляді штрафу від одного до дванадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

ПАМ’ЯТАЙТЕ, ЩО ВЧАСНО ВИЯВЛЕНЕ ЗАХВОРЮВАННЯ ПІДВИЩУЄ ШАНСИ НА ОДУЖАННЯ!

З 1 жовтня вводяться нові рахунки для сплати податків та зборів.

За результатами засідання конкурсної комісії відділу охорони здоров’я Сумської міської ради та на підставі подання конкурсної комісії виконуючому обов’язки начальника відділу охорони здоров’я Сумської міської ради від 27.06.2018 наказом відділу призначено:

З 03.07.2018 на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради з укладанням контракту Івженко Ганну Іванівну.

З 04.07.2018 наказом відділу охорони здоров’я Сумської міської ради з укладанням контракту призначено Сухомлина Андрія Олександровича на посаду головного лікаря комунальної установи «Сумська міська клінічна лікарня №4» за результатом проведеного конкурсу 15.06.2018.