002.jpg

Протягом 2015 року спостережна комісія при виконавчому комітеті Сумської міської ради провела 17 засідань, 3 з яких – у Сумській ВК № 116.

За цей період відносно засуджених розглянуто 103 матеріали, проведено особистий прийом та профілактичні бесіди з 35 особами, які перебувають у Сумській ВК № 116 та Сумському слідчому ізоляторі.

З метою вивчення стану матеріально-побутового забезпечення ув’язнених, умов їх праці, навчання та стану організації соціально-виховної роботи, в минулому році члени спостережної комісії більше 20 разів відвідали Сумський слідчий ізолятор та Сумську ВК № 116.

Фахівці Головного управління статистики у Сумській області проаналізували стан ринку праці в обласному центрі у 2015 році.

Впродовж року на обліку в міському центрі зайнятості перебувало 9,3 тис. безробітних, що на 1 тис. більше ніж у 2014 році.

2,5 тис. осіб за підтримки державної служби зайнятості знайшли торік роботу.

З 1 січня 2016 року удосконалено порядок призначення допомоги одиноким матерям та дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів.

Законом передбачено, що тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме надаватиметься з урахуванням матеріального стану сім’ї, в якій виховується дитина.

У Сумах тривають виплати державної соціальної допомоги. Про це повідомляють в управлінні соціального захисту населення.

Мова, зокрема, йде про державну підтримку сім’ям з дітьми.

Так, 14 січня була перерахована соціальна допомога сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, за січень.

У четвер у відділенні соціально-побутової адаптації інвалідів із розумовою відсталістю «Спільнота» міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня» влаштували для батьків вихованців «Вечір великої родини».

Захід за участі заступника міського голови Альони ДМІТРЄВСКОЙ відбувався у форматі дружньої зустрічі.

Сумчани можуть фінансово допомогти переселенцям з Донецької та Луганської областей та Автономної Республіки Крим. Для цього відкриті спеціальні банківські рахунки.

На такі рахунки можуть перераховувати кошти фізичні та юридичні особи для надання одноразової допомоги постраждалим та внутрішньо переміщеним особам, які нині опинилися у складній ситуації.

Про особливості нового Положення про органи самоорганізації населення, яке визначає загальні принципи самоорганізації населення у місті Суми, під час брифінгу 15 січня розповів начальник правового управління Сумської міської ради Олег ЧАЙЧЕНКО.

З текстом Положення можна ознайомитись на Муніципальному інформаційному порталі в розділі «Документи» – «Проекти рішень Сумської міської ради». Оприлюднено його 4 січня.

Хворий літній чоловік, залишений рідними у замкненій квартирі, намагався вийти на вулицю через балкон третього поверху. Пенсіонера побачили працівники чергового наряду поліції охорони, і за допомогою наряду ДСНС врятували його від небезпечної «подорожі».

Черговий наряд поліції охорони ніс службу у звичному режимі, коли один з правоохоронців помітив на третьому поверсі багатоквартирного будинку літнього чоловіка. Він намагався вилізти на вулицю через балкон і вже перекинув одну ногу та міг будь-якої миті відштовхнутися від підлоги іншою.

Ситуація з захворюваністю сумчан на ГРВІ та грип стабільна та контрольована.

На цьому наголосили під час брифінгу 15 січня заступник міського голови Степан Пак, начальник Сумського міського управління Держсанепідслужби Олександр ЧЕРНЯК та в. о. начальника відділу охорони здоров`я Олена ЧУМАЧЕНКО.

Відділ логістики та зв’язку спільно з КП «Інфосервіс» працює над запровадженням системи GPS в комунальному транспорті міста.

Роботи розпочали близько півроку тому. На ці потреби під час позачергової сесії Сумської міської ради 13 січня, завдяки прийнятим змінам до Програми соціально-економічного розвитку міста, виділено 320 тис. грн.

Як говорить начальник відділу логістики та зв’язку Сергій ЯКОВЕНКО, за попередніми підрахунками оснастити системами GPS необхідно близько 80 одиниць транспорту, на кожну з яких необхідно спрямувати по 4 тис. грн.