002.jpg

Минулої п’ятниці, 18 травня, на базі школи № 8 відбувся семінар-тренінг «Педагогічні технології розвитку особистості школярів з особливими освітніми потребами».

Організували його для вчителів, які в 2018-2019 навчальних роках будуть набирати перші класи.

Під час семінару розглянули актуальні питання організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.

Семінар відкрила заступник директора з навчально-виховної роботи Анна ГОВОРУН. Заступник директора з навчально-виховної роботи Ольга ЯНЧУК поділилась із учасниками семінару власним досвідом організації професійного співробітництва на умовах педагогіки партнерства в закладі освіти. Практичний психолог школи Анна БІЛОУС ознайомила присутніх з дієвими методами та прийомами роботи з дітьми в умовах інклюзивного класу, розповіла про головні аспекти психолого-педагогічного супроводу та соціалізації дітей за різними нозологіями, детально зупинившись на кожній із них. Учитель інклюзивного класу Галина ЗІНЧЕНКО поділилась із колегами власним досвідом, методами та прийомами роботи з учнем із затримкою психічного розвитку. Педагог надала практичні поради та рекомендації щодо роботи з дитиною з особливими освітніми потребами.

Слухачі взяли участь у майстер-класі «Інноваційні форми роботи, що сприяють розвитку творчої активності дітей з особливими освітніми потребами», який підготували для присутніх учитель спеціального класу Ірина ШТАНЬКО та асистент учителя Елада ЖИГІЛІЙ. Учасники семінару опанували такі техніки ізотерапії як «Малювання пальчиковими фарбами», «Навчимо виделку малювати», «Авторський пензлик».

Під час підведення підсумків семінару-тренінгу методист Інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Світлана САМОХІНА разом із педагогами виробили узагальнені поради щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.