На черговому засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування під головуванням заступника міського голови Альони ДМІТРЄВСКОЙ були підбила підсумки роботи за І півріччя поточного року.
З початку року проведено шість засідань опікунської ради, на яких розглянуто 38 заяв, що стосуються питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами.
Згідно з наданими пропозиціями прийнято шість рішень виконавчого комітету міської ради з питань опіки та піклування над повнолітніми особами, скарг на дії опікунів, укладання правочинів з нерухомим майном недієздатних тощо.
Крім того фахівці опікунської ради взяли участь у 26 судових засіданнях. Як наслідок, над 12 особами встановлено опіку, надано дозвіл на укладання правочинів з нерухомим майном недієздатних з метою покращення житлово-побутових умов та захисту майнових прав підопічних п’ятьом опікунам.
У зв'язку зі змінами, що відбулися у чинному законодавстві з питань опіки та піклування, члени опікунської ради взяли участь у двох нарадах, що відбувалися у Зарічному районному суді міста Суми, щодо напрацювання спільних дій між судовими органами, спеціалізованими медичними закладами, органом опіки та піклування міської ради та правозахисниками.
Також 14 червня у приміщенні КУ «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання послуг) «Берегиня» відбулося засідання координаційної ради у справах ветеранів війни та праці, інвалідів за участю громадських організацій, на якому було розглянуто питання змін до Цивільного процесуального Кодексу України в частині врегулювання процедури визнання фізичної особи недієздатною.
Оновлюється та підтримується в актуальному стані реєстр недієздатних повнолітніх осіб, до якого внесено відомості про 456 осіб, відповідна інформація внесена до Централізованого банку даних з проблем інвалідності.
Відповідно до затверджених графіків проведено 333 обстеження житлово-побутових умов недієздатних осіб, 334 громадянам надано методичну допомогу з питань опіки та піклування над повнолітніми особами, які за станом здоров’я не можуть здійснювати свої права та виконувати обов’язки.
Сформовано архів опікунської ради, до якого з різних підстав внесено 251 особову справу недієздатних осіб та матеріалів, наданих заявниками та судовими органами, в тому числі: 164 у зв'язку зі смертю підопічних, 68 – залишенням судами без розгляду, 13 – зміною місця проживання, п’ять – відновленням дієздатності.
Спеціалісти нагадають, що засідання опікунської ради проводять кожен останній вівторок місяця крім того допомогу з питань, що входять до компетенції опікунської ради, можна отримати за адресою: м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, кабінети 210 та 211, за телефонами: 60–45–21, 60–44–48.