006.jpg

Проектна команда зранку підсумувала впровадження пілотного проекту «Поліклініка без черг».

Інженер-програміст провідний міської дитячої клінічної лікарні Святої Зінаїди Ольга ЧЕРНЕНКО подала детальний аналіз того, як сервіс впроваджувався та якого результату досягли.

Близько року, повідомила вона, проект «Поліклініка без черг» тестували у трьох філіалах закладу: поліклініках № 1 по вул. Труда та № 2 по вул. І. Сірка і «Клініці, дружній до молоді». Записатись на прийом до лікаря можна було через веб-портал (з комп’ютера, планшета, смартфона), через інформаційні кіоски у холах закладів або у реєстраторів (як у поліклініках, так і за телефоном). Якщо на початку, зауважила фахівець, веб-порталом послуговувався 51% сумчан, 45% віддавали перевагу запису через реєстраторів, а 4% – через лікарів, то вже на фініші пілотного проекту першим варіантом користувалось 73%, а другим – 27%.

Аналіз зроблений бізнес-аналітиками ТОВ «Поліклініка без черг» Києва, зауважила доповідач, засвідчив, що показник запису через веб-ресурси у Сумах дуже високий (попереду лише київські клініки), і це з урахуванням того, що система працювала в повному обсязі лише 9 місяців.
Головне, чого досягли у результаті впровадження проекту, акцентувала Ольга Черненко, позбулись черг – власне того, що й задекларовано у назві.
Говорячи про проблеми, що виникали, доповідач відзначила деякі технічні моменти та людський фактор. Зокрема сумчани допускали помилки при реєстрації (мали місце проблем з орфографією та з достовірністю даних, кількаразова реєстрація); змінюючи плани, не скасовували візит. Щодо персоналу, то тут впровадження сервісу уповільнювалось через відсутність навичок роботи з ПК та планшетними комп’ютерами.

Загалом, підсумувала вона, проект «Поліклініка без черг» був схвально сприйнятий лікарями та пацієнтами та може бути рекомендований для впровадження у медичних закладах міста, як перший крок до впровадження інформаційних технологій у лікарнях різного профілю. З нею погодились і всі без винятку члени проектної команди.

Начальник відділу «Проектний офіс» Оксана КУБРАК зазначила, що успішній реалізації сприяло бажання з боку всіх учасників.

Головний лікар міської дитячої лікарні Святої Зінаїди Олександр ЄМЕЦЬ подякував міській владі та всім причетним до проекту за сприяння та просування інформаційних технологій у медичну галузь.

«Якщо йти до Європи, то саме таким чином. Досягнуто серйозного результату, якому передувала серйозна робота. Навіть я не очікував цього. Задоволені пацієнти, задоволені медичні працівники, і цей досвід необхідно поширювати», – наголосив він.

Секретар міської ради Андрій БАРАНОВ зауважив, що наразі йдеться винятково про завершення апробації системи та подальше використання її на постійній основі. Результати пілотного проекту будуть проаналізовані та узагальнені, і на основі цих даних ухвалюватиметься рішення про подальше застосування сервісу.

Заступник міського голови Максим ГАЛИЦЬКИЙ наголосив на тому, що успішність даного проекту свідчить про те, що старий командно-адміністративний метод управління відходить у минуле, а міжвідомчий підхід і корпоративна взаємодія, свідчить про те, що слід рухатись уперед. Злагоджена робота різних структур, лікарні, інших учасників проекту, на його думку, дозволяє більш широко подивитись на проблему та більш якісно її вирішити.