12 січня під час позачергового засідання виконавчого комітету його члени проголосували за внесення змін до рішення «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території м. Суми».
Як повідомив міський голова, під час розгляду були враховані всі пропозиції, аби дійти спільного рішення: не допустити тиск на бізнес та впорядкувати розміщення зовнішньої реклами.
Жорстку позицію щодо розміщення реклами займає і перший заступник міського голови Володимир ВОЙТЕНКО.
За словами головного архітектора Сум Володимира БИКОВА, нині по місту розміщено близько 1200 рекламних засобів. Аналізуючи правила розміщення зовнішньої реклами, прийняті у 2013 році, вирішили створити схему з зонуванням території, визначити нульовою зоною, тобто без реклами взагалі, історичний центр міста. А на вулицях поблизу історичного центру Сум та в районі парків і скверів прийнято рішення рекомендувати обмежити формат рекламних носіїв.
Ініціатором внесення змін до чинного регуляторного акту є громадське об’єднання «Асоціація рекламістів Сумщини». Самі ж зміни вносяться на підставі антикорупційної експертизи рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 17.12.2013 № 650 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Суми», проведеної Сумською обласною громадською організацією «Спілка підприємців, орендарів, та власників Сумської області.
Керуючий справами виконавчого комітету Віктор ВОЛОНТИРЕЦЬ зауважив, що всі пропозиції та антикорупційні ризики, викладені на 43 сторінках, були враховані при формуванні даного проекту рішення. Ті ж рекламісти, які мають дозволи на розміщення реклами, зможуть працювати за ними до 1 червня поточного року. Рішення набирає чинності з моменту оприлюднення.
Крім того, виконавчий комітет зобов’язав Департамент містобудування та земельних відносин до 1 квітня здійснити заходи щодо створення комплексної схеми з зонуванням території міста Суми для розміщення рекламних засобів. До 1 березня розробити та затвердити порядок розміщення інформаційних елементів на будинках, будівлях або спорудах. До 1 травня провести процедуру обговорення регуляторного акту про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами.
Після 1 червня виконавчий комітет буде приймати рішення щодо подовження дозволів рекламістам обласного центру.