0012.jpg

Інформаційно-методичний центр вдесяте зібрав небайдужу освітянську спільноту Сум в рамках проекту «Методичні мости – шляхи до співпраці».

Цього разу освітяни дитячих садочків № 8, № 14, № 22, № 28, № 3, № 33, НВК № 41, шкіл № 2, № 7, № 9, № 8, №27 знайомились з кращими педагогічними здобутками луцьких колег.

З цієї метою відвідали місто Любарта. Педагоги, які працюють в цьому місті, неодноразово перемагали під час фінальних етапів всеукраїнського конкурсу «Учитель року», а їхні учні – у Всеукраїнських турнірах з економіки, правознавства, філософії та релігієзнавства, мають високі результати у рейтинговій таблиці за результатами складання ЗНО. Саме тому подорож до Луцька була не випадковою.

Відвідування закладів дошкільної освіти дало можливість оцінити авторський метод асоціативних символів, розроблений для навчання дітей англійської мови (дитячий садочок № 7), ознайомитися із впровадженням здоров’язбережувальних технологій за методикою Володимира БАЗАРНОГО (дитячий садочок № 35), із сучасними підходами щодо організації освітнього простору (дитячі садочки № 31, № 41), проаналізувати результати та подальшу перспективу запровадження інклюзивної освіти (дитячі садочки № 9, № 38).

Ефективним виявилося знайомство і з закладом загальної середньої освіти № 22, гімназіями № 18 та № 27. Заслуговують на увагу сучасні підходи щодо організації військово-патріотичного виховання, облаштування тиру, проведення військово-польових зборів (заклад загальної середньої освіти № 22), організація роботи з обдарованими учнями, з педагогічним колективом, створення сучасного освітнього простору в процесі реалізації Концепції «Нова українська школа» (гімназії № 18, № 27).

Поїздка супроводжувалася знайомством із історичними місцями Луцька, національними святинями та виявилася плідною щодо перспектив подальшої співпраці.