Міський голова Олександр ЛИСЕНКО під час щопонеділкової апаратної наради вийшов із пропозицією вивчити громадську думку щодо ставлення сумчан до проведення управлінням майном Сумської обласної ради перереєстрації установ, підприємств, закладів обласної комунальної власності, які розташовані в Сумах.
Очільник міста доручив підлеглим опрацювати питання вивчення громадської думки з цього приводу.
«Сумчани, безумовно, мають висловити свою думку щодо даної ситуації. Розділяти мешканців обласного центру і області, як це робить обласна влада – неприпустимо», – наголосив керманич Сум.
Принагідно Олександр Лисенко поцікавився, чи надійшла відповідь на звернення депутатів міської ради до правоохоронних органів та вищого керівництва України стосовно ситуації з перереєстрацію обласних комунальних установ, підприємств, закладів.
«Минулого понеділка відбулось засідання Асоціації міст України, де ми колегіально звернулись до Кабінету Міністрів України, особисто до Прем'єр-міністра, аби вони відреагували і вплинули на ситуацію, – повідомив Олександр Лисенко. – Місто втрачає кошти, які мають бути спрямовані на покращення інфраструктури та фінансування низки соціальних програм».
За словами очільника обласного центру, попередньо проконсультувавшись з фахівцями, члени Асоціації міст України звернулись і до Державної фіскальної служби України, адже стан сплати податку на доходи фізичних осіб на відповідних територіях – у компетенції саме цього органу.
«За місцем реєстрації підприємства мають розташовуватися управлінські структури, директор, обов'язково бухгалтерія, і всі працівники, які координують діяльність закладу», – зауважив міський голова.
Начальник правового управління Олег ЧАЙЧЕНКО нагадав, що низка звернень вже була направлена до владних структур понад місяць тому. І хоча міська рада отримала декілька відповідей, інформації від фіскальної служби досі не надійшло.
Правоохоронним органам за їхнім проханням також надано довідку про суму збитків за січень у зв'язку з перереєстрацією обласних підприємств, установ та організацій. За розрахунком департаменту фінансів, економіки та інвестицій вона становить більше 4 млн гривень.