003.jpg

Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів у межах наданих повноважень щодня розглядає скарги та звернення громадян з питань захисту прав споживачів та порушень правил торговельного обслуговування в об’єктах торгівлі, закладах ресторанного господарства, підприємствах побутового обслуговування населення та ринках міста.

Станом на 22 лютого працівники відділу опрацювали, у відповідності до наданих повноважень, 63 заяви, скарги та звернення та надали відповіді заявникам відповідно до Закону України «Про звернення громадян»: 23 письмові скарги на порушення Закону України «Про захист прав споживачів»; 11 скарг на порушення Правил торговельного обслуговування в магазинах та на ринках міста (низьку культуру обслуговування, ошукування покупців, підвищений рівень шуму від працюючого торговельного обладнання тощо); 29 звернень з питання впорядкування торгівлі живими квітами напередодні Міжнародного жіночого дня, посадковим матеріалом до початку посівних робіт.

З 23 письмових скарг на порушення Закону України «Про захист прав споживачів» на користь споживачів вирішено 18 або 78% від розглянутих.

Із загальної кількості одержаних звернень, на першому місці скарги на порушення правил торгівлі – сім (відмова у проведенні обміну неналежної якості товарів або повернення коштів). Друге місце посіли скарги на неналежну якість побутової техніки – п’ять скарг. На третьому місці скарги на неякісне взуття – чотири. На четвертому – скарги на неякісно надані послуги або порушення термінів виконання договорів – три скарги (проведення гарантійних та не гарантійних ремонтів побутової техніки, мобільних телефонів, виготовлення та встановлення дверей, металопластикових вікон, меблів).

У результаті розгляду скарг та звернень, споживачам повернуто кошти за неналежної якості товари та послуги на загальну суму 18,2 тис. гривень.

Крім того, згідно зі зверненнями споживачів на неналежну якість товарів або не можливість використання товару за призначенням, проведено обмін товарів на суму 130 грн.

Також за означений період спеціалісти відділу надали 134 усних консультацій з питань захисту прав споживачів, у тому числі в телефонному режимі.