005.jpg

29 лютого під час щопонеділкової апаратної наради говорили про прибирання зупинок громадського транспорту та їх благоустрій.

За словами начальника управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» Руслана ГОЛОПЬОРОВА, наразі у Сумах близько 40 зупинок мають задовільний стан.

За невиконання умов, які прописані у договорі сервітуту, із 28 суб’єктами підприємницької діяльності розірвані договори, бо земельні ділянки,

які виділялись їм під розташування тимчасових споруд, були занедбані. За словами заступника міського голови Віктора ВОЛОНТИРЦЯ, аби таких ситуацій не виникало, департамент містобудування та земельних відносин повинен більш прискіпливо стежити за виконанням договірних умов.

Начальник управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» додав, що було здійснено ряд перевірок та обстежень, після яких склали новий список недобросовісних підприємців, які не реагували на заклики фахівців управління привести надані їм земельні ділянки в належний санітарний стан. Із цими суб’єктами підприємницької діяльності також планують розірвати договори. Відповідний перелік подали на розгляд міському голові.

Проте, на думку Віктора Волонтирця, у цьому разі необхідно передбачити інший варіант утримання тимчасових споруд. Такий вже опрацьовують управління «Інспекція з благоустрою міста Суми», відділ логістики та зв’язку та інші підрозділи. Виокремлюють ті зупинки, які повинні бути в першу чергу включені до титульного списку для утримання за кошти міського бюджету. Сюди ж увійдуть і зупинки, які необхідно буде демонтувати для подальшого облаштування та функціонування. Всі пропозиції з даного питання мають бути надані до кінця тижня.

Директор Департаменту інфраструктури міста Григорій ЯРЕМЕНКО повідомив, що договір комунального замовлення вже існує, а от на розробку додатку до нього треба додаткові кошти. Виділяти їх будуть депутати міської ради під час березневої сесії.