Тимчасова комісія, яка вивчає обставини ДТП з летальним випадком за участі тролейбуса КП «Електроавтотранс» зробила свої перші висновки.
Відповідно до них, в обох напрямках заборонено зупинку тролейбусів на зупинці ТРК «Лавина» до її визначення та належного обладнання згідно з «Правилами розміщення та обладнання зупинок міського електро та автомобільного транспорту».
Як повідомив начальник правового управління Сумської міської ради Олег ЧАЙЧЕНКО, відповідно до вищевказаних Правил, визначення місць зупинок покладається на КП «Електроавтотранс». Тому комунальному підприємству доручено допрацювати паспорти тролейбусних маршрутів підприємства (з внесенням до них змін) відповідно до вимог нормативних та законодавчих актів.
Крім того, у місті розроблятимуть схему розміщення зупинок громадського транспорту, аби впорядкувати всі місця очікування транспорту. До цієї роботи залучаються Департамент містобудування та земельних відносин; управління «Інспекція з благоустрою міста Суми»; відділ логістики та зв’язку; комунальне підприємство «Архітектура. Будівництво. Контроль».
Як повідомив директор КП «Шляхрембуд» Олександр ВЕГЕРА, комунальне підприємство відповідає за стан дорожнього полотна по 66 вулицям міста. Плюс до того, 15 вулиць є додатковими за заявкою управління капітального будівництва та дорожнього господарства. Загальна площа закріплених територій за КП складає 1 млн. 300 м2. Підприємство відповідає лише за очистку дорожнього полотна і не несе відповідальності за розчистку жодного тротуару чи зупинки у місті. Про те, враховуючи аномальний для міста снігопад, підприємство допомагало в розчистці зупинок громадського транспорту.
Як повідомив начальник управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» Руслан ГОЛОПЬОРОВ, більшість зупинок мусили прибирати підприємці, які провадили свою діяльність на цих територіях. Нині більшість із них банкрути, тому свої договірні відносини вони не виконали. До цієї роботи цьогоріч залучали комунальні підприємства та обслуговуючі організації міста.
На думку першого заступника міського голови, очільника комісії Володимира ВОЙТЕНКА, остаточну крапку у розслідуванні поставлять правоохоронні органи. Сумська міська рада, провівши внутрішнє розслідування, вивчила безліч документів та порушила ті питання, які не вирішували понад 30 років. Це стосується і схеми розміщення зупинок, і зупинок «на вимогу» тощо.
За словами посадовця, крім вищевказаного опрацьовуватиметься питання закріплення зупинок за комунальними підприємствами міста, які слідкуватимуть за їх належним санітарним станом.
«Нами було прийнято рішення ліквідувати зупинки «на вимогу», тим паче, що такої ж думки міська поліція, про що зазначено у їхньому листі. Так, буде скасовано рішення виконавчого комітету №461 «Про визначення та затвердження проміжних зупинок на вимогу для автобусів, що працюють в режимі маршрутного таксі в м. Суми», яке приймалося у вересні 2008 року», – зазначив міський голова Олександр ЛИСЕНКО.
Також буде демонтовано дорожні знаки індивідуального проектування «Зупинка на вимогу».