001.jpg

Питання власної безпеки у інформаційному просторі важливе зараз як ніколи. Тож сумчанам запропонували відвідати майстер-клас та дізнатися секрети психологічної безпеки під час інформаційної війни. Такий провів минулого тижня у «Агенції промоції «Суми» громадський діяч, інформаційний директор Агенції Розвитку Громадянського Суспільства та менеджер International NLP University Євген БОНДАРЕНКО.

На початку він розповів про принципи, за якими діє інформаційна війна, зокрема, про технології нейролінгвістичного програмування (НЛП).

Неодноразово присутні бачили на прикладах, які постійно підтверджували слова Євгена, що основними принципами є такі інструменти НЛП, як «вибір без вибору», «лінія часу», «технологія впливу через використання частки «не» та «протиставлення». Щодо останнього – присутні додали до слів тренера те, що цей принцип діє лише для тих країн, де читають з ліва на право. Також обговорили були візуальні та інші методи впливу на свідомість людини.1456729140 img 3796

Євген наголошує: «Україна має увійти в Євросоюз як сильна держава, а не як нещасне кошеня, яке всі жаліють». На переконання експерта, аби не втратити власне надбання, коли до нашої держави почне заходити контент інших європейських країн, варто зрозуміти, що це інша культура, тож треба створювати свій, державний контент. Це дозволить протистояти інформаційному впливу.

1456729173 img 3799
Також під час розмови тренер звернув увагу аудиторії та закликав відійти від використання термінів «Західна» та «Східна» Україна, де ці поняття пишуться з великої літери: «Ми це пропустили, і журналісти почали це використовувати. Ми з вами ніби ділимо країну. На жаль, ці поняття у неправильному написанні я бачу і сьогодні». До слова, такий поділ країни став набирати обертів з початку 2000-х. «Саме цей поділ призвів до тих подій, що відбуваються зараз», – говорить Євген.

«Україна об’єднує багато національностей. Мова – це не те, по чому визначається українець. Україна повинна бути в серці, а не на язиці. Ми не повинні нав’язувати, ми повинні створювати середовище, де люди будуть рости», – наголошує експерт. – «Я за Україну».

Громадянський діяч наголошує, що потрібно навчати людей тому, як поводитися, протистояти та вигравати в інформаційній війні.1456729156 img 3793

Додамо, що майстер-клас з «Психологічної безпеки в умовах інформаційної війни» у нашому місті організували: Молодіжна медіа спілка (ММС), Агенція промоції «Суми», Центр досліджень регіональної безпеки та ВМГО «Фундація Регіональних Ініціатив».

За матеріалами "Агенції промоції "Суми"