0012.jpg

У Сумах під час загальноміських громадських слухань презентували комунікаційну і візуальну концепцію бренду міста, логотип та бренд-бук.

Над брендингом міста п’ять місяців працювали рекламісти РВО «Шоколад». В його ідею покладено тезу про те, що Суми дають можливість бачити важливе та жити важливим.

За словами міського голови Олександра ЛИСЕНКА, брендинг покликаний створити позитивний імідж міста.

«Щоб громада була впізнаваною, вона повинна мати свій бренд. Усі ми хочемо, щоб наше місто було тим містом, яке надихає, мотивує і веде до успіху. Жителі Сум – надзвичайно активні в усіх сферах життя, у нас надзвичайно креативна молодь, яка повсякчас долучається до різноманітних процесів управління містом, бере участь в загальноміських зборах, консультує і направляє, і це добре, бо саме за молоддю майбутнє, – сказав міський голова. – Презентація сьогоднішньої концепції брендингу дає зрозуміти наскільки наше місто різноманітне, ми живемо в ньому і не помічаємо багато гарних речей, а це в першу чергу наші люди – відкриті, цілеспрямовані, креативні, здатні змінювати і змінюватись. Саме вони і є брендом нашого міста».

Презентували концепцію брендингу широкому загалу директор рекламної агенції «Шоколад» Юлія ЄВЕНКО та керівник відділу маркетингу Еліна РАДЧЕНКО.

Разом з брендом розробили й новий шрифт та рекламний слоган. Зокрема, останній складається з двох частин, які можна використовувати як разом, так і окремо: «Важливо побачити» та «Побачити важливе».

«Ми – сум’яни, і не витрачаємо час на зайві речі. Ми живемо у своєму особливому ритмі. Нікуди не поспішаємо та усюди встигаємо. Ми завжди відкриті до нового. Ми небайдужі, бо маємо більше часу для важливих справ. Ми живемо важливим і пишаємось цим», — зазначила вона.

Фірмовими кольорами Сум стали: блакитний озерний, шляхетний смарагдовий, палкий червоний, оптимістичний жовтий та чарівний синій. За словами розробників, саме з ними асоціюється місто Суми.

Щодо фірмової графіки, яку у майбутньому можна буде використовувати для міських піктограм, мерчу міста та на афішах подій, то, за задумом, вона має виконуватися у техніці Dotwork і візуально нагадувати мозаїку.

Автори заявляють, що крапки у логотипі символізують об’єкти, події та жителів міста, бо «Суми — це більше, ніж ми бачимо». Їх вони називають «щастинками» — щасливими частинками міста.

Побачити повну версію бренд-буку міста Суми можна за цим посиланням.

З новим брендом, логотипом та слоганом, сумчани також отримали і антигероя — опосума, який завжди всім невдоволений. «Стікерпаки» з ним можна завантажити у популярних месенджерах Telegram та Viber.