004.jpg

Управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» доводить до відома містян перелік адміністративних послуг, що визнані як такі, що забезпечують: реалізацію громадянських прав фізичних осіб та життєдіяльність організацій та установ в умовах обмежень, пов’язаних з карантинними заходами.

Так, містянам видаватимуться паспорти громадянина України, здійснюватиметься державна реєстрація актів цивільного стану, надаватиметься допомога при народженні дитини. Також можна отримати деякі довідки дозвільного характеру, скажімо на погодження руху транспорту на перевезення небезпечних чи великогабаритних вантажів, інші.

Здійснюватиметься державна реєстрація ФОПів, створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування), тощо.

Мешканці зможуть отримати певні адміністративні послуги особисто, поштою чи онлайн.

Нагадаємо, в період карантину ЦНАП працюватиме за графіком роботи виконавчих органів Сумської міської ради, а саме:

  • Понеділок - четвер: 8-00 - 17:15;
  • П'ятниця: 8:00 - 16:00;
  • Субота, неділя: вихідні;
  • Технічні перерви по буднях з 11:00 до 11:30, з 14:30 до 15:00.

Також, у Центрі діє власна «гаряча» лінія за номером 700-575.