002.jpg

Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів провів дистанційну інформаційно-роз’яснювальну роботу з сумськими підприємцями щодо виконання карантинних заходів згідно з рішенням міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій.

Зокрема, 115 підприємств ресторанного господарства (ресторани та кафе) опрацювали доведену інформацію через електронну пошту та додаток-месенджер Viber. На даний час дані організації відвідувачів не приймають, однак проводиться кур’єрська доставка страв на замовлення.

У телефонному режимі з інформацією були ознайомлені і 139 об’єктів торгівлі та побуту. Порушення санітарних норм, які фіксуються спеціалістами відділу та покупцями в магазинах (скупчення покупців, відсутність масок тощо) опрацьовуються та терміново усуваються.