006.jpg

Заступник міського голови Альона ДМІТРЄВСКАЯ наголосила на безперебійній роботі усіх установ соціальної сфери.

Зокрема, посадовиця повідомила, що відвідувачі територіального центру «Берегиня» наразі отримують деякі послуги дистанційно. Так, за допомогою месенджерів, телефону та відеозв’язку фахівці терцентру проводять заняття та майстер-класи для окремих вікових груп.

Але більшість видів допомоги для людей похилого віку у безконтактний спосіб надати неможливо. Так, соціальними працівниками надається вся необхідна допомога належного рівня одиноких сумчанам похилого віку, які не мають працездатних дітей. Для них здійснюється закупка та доставка продуктів харчування та медикаментів, а також надається допомога у веденні домашнього господарства.

Щодня «Берегиня» безоплатно надає послугу «Соціальне таксі» сумчанам, які потребують гемодіалізу.

«В умовах карантину дбаємо про всі соціальні верстви населення. Незалежно від введених карантинних заходів люди мають отримувати необхідні послуги, як і раніше. Всі пропозиції та прохання опрацьовуються нашими спеціалістами та удосконалюються за потреби», – підкреслила Альона Дмітрєвская.

Також заступник очільника Сум нагадала, що попри тимчасово скасований прийом громадян у департаменті соціального захисту населення, установа продовжує приймати електронні заяви, повідомлення та документи з питань соціальних допомог, субсидій, пільг та з питань соціального обслуговування осіб з інвалідністю та інших пільгових категорій населення через електронні сервіси.

У свою чергу, для письмових (паперових) звернень було організовано спеціальні скриньки, розташовані при вході до адмінбудівлі (вул. Харківська, 35).

Виплати соціальних допомог та житлових субсидій теж здійснюються відповідно плану. Їх надсилають на банківські рахунки та через АТ «Укрпошта», шляхом доставки безпосередньо додому.