КП «Міськводоканал» роз’яснює сумчанам як передати результати повірки лічильників та як діяти, якщо термін повірки припав на час карантину.
Так, щоб вирішити нагальне питання у зручний та водночас безпечний спосіб, споживачі, яким виконано повірку лічильника холодної води ТОВ «Еталон — АСП», можуть ознайомитися з результатами повірки через 5-7 днів після оплати послуги, перейшовши за посиланням.
Потому дану інформацію слід повідомити до КП «Міськводоканал», зателефонувавши за номерами: (0542)70-06-92, (0542)70-06-93, (050)4078102, (050)3423225, (050)3075761, (067)5471052. Під час розмови з оператором необхідно зазначити номер лічильника та адресу, за якою відбулася повірка водоміру. У разі достовірності повідомлення, дані будуть занесені до особового рахунку, а у верхньому кутку платіжної квитанції оновиться інформація про дату наступної повірки.
Якщо повірку лічильників холодної води виконано у ДП «Сумистандартметрологія», то споживачу також необхідно звернутись до КП «Міськводоканал» та повідомити оператору адресу та контактний номер телефону.
По закінченню дії карантинних заходів на території Сумської міської ОТГ споживачу в телефонному режимі повідомлять дату приходу контролера для обстеження та зняття фактичних показників лічильника. У свою чергу контролеру необхідно буде надати копію документу, який свідчить про придатність/непридатність лічильника для подальших розрахунків. Фахівці звертають увагу сумчан, що свідоцтво вказує на придатність лічильника для подальших розрахунків, а довідка засвідчує його непридатність.
Разом з тим, спеціалісти наголошують, що повірку приладів обліку холодної води можна здійснити після завершення карантину. Показники лічильників, термін повірки яких співпав з періодом протиепідемічних обмежень будуть прийматися для нарахувань.