006.jpg

Працівники управління управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» взяли участь у вебінарі «Зміни до правил реєстрації місця проживання», підготовленому Міністерством цифрової трансформації України та Офісом реформ адміністративних послуг.

Основний спікер – заступник начальник Управління нормативно-правового забезпечення державної реєстрації Департаменту приватного права Міністерства юстиції України Анатолій ЛЕЩЕНКО – прокоментував основні нововведення, а також надав роз’яснення щодо реєстрації осіб у разі перебування житла в іпотеці або довірчій власності.

Так, Постановою Міністерства юстиції передбачається, що, в разі перебування житла в іпотеці або в довірчій власності, що є одним із способів забезпечення виконання зобов’язань, реєстрація місця проживання особи здійснюється лише за наявності згоди відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.

Крім того, з метою перевірки права власності особи, що подала заяву для реєстрації місця проживання, на відповідне житло, а також перевірки перебування такого житла в іпотеці або в довірчій власності передбачається обов’язок працівника органу реєстрації використовувати відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно шляхом безпосереднього доступу до нього.

Також під час прямої трансляції було надано відповіді на запитання, поставлені в чаті ефіру.

Нагадаємо, Кабінет Міністрів України підтримав проєкт постанови Міністерства юстиції «Про внесення змін до Правил реєстрації місця проживання», якою врегульовуються особливості реєстрації місця проживання в іпотечному житлі.