Очільник міста Олександр ЛИСЕНКО зібрав нараду з колишніми головами Великочернеччинської, Битицької та Стецьківської сільських рад та з керівниками структурних підрозділів міської ради, на якій обговорили алгоритм дій щодо організації подальшої діяльності Сумської міської територіальної громади.
На зустрічі були присутні керуючий справами виконавчого апарату Юлія ПАВЛИК, директор департаменту інфраструктури міста Олександр ЖУРБА, директор департаменту соціального захисту населення Тетяна МАСІК, директор департаменту забезпечення ресурсних платежів Юрій КЛИМЕНКО, начальник правового управління Олег ЧАЙЧЕНКО, начальник управління освіти і науки Антоніна ДАНИЛЬЧЕНКО, начальник відділу організаційно-кадрової роботи Андрій АНТОНЕНКО, в. о. начальника відділу охорони здоров'я Наталія КІПЕНКО, начальник відділу транспорту, зв'язку та телекомунікаційних послуг Сергій ЯКОВЕНКО, колишні голови Великочернеччинської, Битицької та Стецьківської сільських рад – Володимир ВАЩЕНКО, Юрій ЦАПЛІЄНКО, Ігор ВЕРНИЧЕНКО.
«З майбутнім напрямком руху розвитку територіальної громади ми визначились. Територія Великочернеччинської, Битицької та Стецьківської сільських рад – це вже територія міської територіальної громади, отже усі повинні спільними зусиллями, як працівники виконавчого комітету міської ради, так і працівники сільських рад, долучитися до спільної роботи, – вивчити мережу закладів охорони здоров’я, освіти, культури, штатні розписи та опрацювати питання передачі на баланс громади майна, прав та обов'язків, які належали сільським радам», – сказав міський очільник.
Колишніх сільських голів він запевнив в обов'язковому вирішенні проблемних питань сільських територій, таких як утримання та ремонт доріг та вулиць, вивіз сміття, забезпечення транспортом населених пунктів, відновлення вуличного освітлення.
За результатами робочої зустрічі Олександр Лисенко доручив створити комісію з представників структурних підрозділів міської ради з організації питань передачі майна сільських рад у власність Сумської міської територіальної громади.
Комісія має забезпечити надання методичної та правової допомоги, провести відповідну роботу з визначення потреби в коштах під час формування бюджету для передачі майна, прав та обов'язків, правовстановлюючих документів на землю, об'єкти нерухомого і рухомого майна, транспортні засоби, виготовлення печаток і штампів, перереєстрацію, переукладання угод, отримання ліцензій організацій, які будуть передаватися в міську територіальну громаду.
Зауважимо, у 2020 році завершується перший етап адміністративної реформи – об’єднання сільських, селищних, міських рад в територіальні громади.