У Сумах 12 осіб пройшли навчання і стали амбасадорами туристичних та екскурсійних online-продуктів, які сприяють популяризації міста.
У рамках навчальної програми сумські амбасадори розробили свої авторські туристичні, екскурсійні онлайн-продукти. Навчання проводилось за кошти міста, організувала його Агенція промоції «Суми». Кожен учасник навчання представив свій продукт для сумчан і гостей міста.
В доробку учасників – екскурсія-розповідь в режимі online про десять міських театрів, роль жінок в розвитку міста та Суми кінця ХІХ-початку ХХ століття.
На каналі YouTube вже можна знайти відеоролик, присвячений вулиці Соборній. «Суми з піднятою головою» – променад містом з метою оцінити фасади старовинних будівель з особливою увагою до кількох, виконаних в стилі Belle Époque.
Для містян розроблений і орнітологічний маршрут з можливістю спостерігати та фотографувати птахів та рослин. Маленька історія великої школи – це проєкт про четверту школу, яка збудована як реальне училище, але встигла побувати госпіталем, а тепер чекає на своє відродження.
«Не забуті» – робоча назва online проєкту з розповіддю про міські кладовища, розробляється і екскурсійний маршрут.
І це тільки частина проєктів, які запропонували учасники навчання.
Своєю метою роботи у Агенції промоції «Суми» амбасадори вважають – «показати, що Суми – місто, де цікаво і корисно проводити час».