Фахівці КП «Міськводоканал» пройшли курс навчання з підвищення якості обслуговування споживачів.
Задля вдосконалення професійних навичок для працівників абонентського відділу викладачі кафедри психології СумДУ провели серію психогологічних тренінгів щодо роботи зі споживачами. Фахівці абонвідділу отримали теоретичні знання про методи вирішення конфліктних ситуацій та диференціацію потреб споживачів.
Під час практичних завдань учасники тренінгу дискутували, об’єднувалися в групи та обмінювалися думками щодо інструментів ефективної роботи із запереченнями.
«Сформувати новий підхід до обслуговування населення неможливо без навчання працівників та вдосконалення їхнього професійного рівня. Абонентський відділ – один із найбільших структурних підрозділів КП «Міськводоканал», робота якого спрямована на обслуговування споживачів. Завдання фахівців цього відділу – зробити спілкування з абонентами доступним та прозорим, максимально задовольнивши їхні потреби. Тому ми докладаємо усіх зусиль, аби кожен споживач послуг водоканалу отримав сервіс найвищого рівня», – зазначив директор КП «Міськводоканал» Анатолій САГАЧ.
У подальшому фахівці абонентського відділу вдосконалять свої знання з техніки підтримки активного діалогу та відновлювальної комунікації.