004.jpg

Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів у межах наданих повноважень щодня розглядає скарги та звернення громадян з питань захисту прав споживачів та порушень правил торговельного обслуговування в об’єктах торгівлі, закладах ресторанного господарства, підприємствах побутового обслуговування населення та ринках міста.

Торік спеціалісти відділу надали 568 усних консультацій з питань захисту прав споживачів, в тому числі телефоном, які зареєстровані належним чином.

Протягом року відділом отримано 112 письмових скарг на порушення Закону України «Про захист прав споживачів», розглянуто 117, вирішено на користь споживачів 105 скарг або 90% від розглянутих.

Із загальної кількості одержаних звернень, на першому місці – скарги на неякісно надані послуги або порушення термінів виконання договорів – 36 скарг або 32% від одержаних (проведення гарантійних та негарантійних ремонтів побутової техніки, мобільних телефонів, виготовлення та встановлення дверей, металопластикових вікон, меблів). Друге місце посіли скарги на інші товари побутового призначення – 16 скарг або 14% від одержаних. На третьому місці скарги на неналежну якість взуття – 14 скарг або 12 %. Четверте місце посіли скарги на якість побутової техніки та електротоварів – 12 скарг або 11% від одержаних. Крім того, отримано 10 скарг або 9% на порушення правил торгівлі (відмова у проведенні обміну неналежної якості товарів або повернення коштів)

У результаті розгляду скарг та звернень, споживачам повернуто кошти за неналежної якості товари та послуги на загальну суму 81 тис. гривень.

Крім того, згідно зі зверненнями споживачів на неналежну якість товарів або не можливість використання товару за призначенням, проведено обмін товарів на суму 62 тис. гривень.