0012.jpg

КП «Міськводоканал», як стратегічне підприємство, просить споживачів вирішувати більшість питань дистанційно у зв’язку зі встановленням на території Сумської міської тергромади червоного рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19.

Зробити це можна, пояснюють на комунальному підприємстві, в телефонному режимі або онлайн.

Наприклад, подати заявку задля ліквідації аварійних ситуацій, перевірки якості води, виконання перерахунків та повірки лічильників води, переоформлення договору (зміна власника), отримання результатів повірки, довідки про наявність або відсутність заборгованості обов’язково вказавши контактний номер телефону, адресу або особовий рахунок споживача, можна зателефонувавши за номерами: (0542)70-01-56; (0542)70-01-57; (0542)70-01-58; (050)3423448; (050)3423138; (050)4474042; (067)5761056 з понеділка по четвер з 7:30 до 16:30, у п’ятницю з 7:30 до 15:15.

Також можна надіслати повідомлення через Viber, WhatsApp, Telegram за номерами: (050)3076397; (067)5482078 чи на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Якщо неможливо вирішити наявні питання дистанційно, то абонентський відділ прийматиме споживачів і безпосередньо, та лише за умови проходження температурного скринінгу, дотримання соціальної дистанції та використання засобів індивідуального захисту.